Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

^^^ Ja, dat heb ik een tijdje geleden ook een keer gemeld. Er is toen wel een beetje gefilosofeerd over de oorzaken (nadat het eerst ontkend werd). Uiteindelijk zou je een goede analyse van de stats moeten maken om te zien waardoor het precies komt (in welke subfora zit de meeste daling). Ik kan die gegevens niet inzien en de admins lijkt het niks te interesseren, dus daar is het toen gestopt.

Link naar reactie

Nu zijn er inderdaad facebook accounts zoals z3 forum, z3/z4 eigenaren en een aantal amerikaanse facebook accounts, maar daar loopt het ook niet echt storm, het blijft jammer dat het wat rustiger is geworden..... Misschien zijn de meeste z3 en/of z4 problemen wel opgelost en is er ook niets te melden.....

Link naar reactie

Het cabrioseizoen is ook wel zo ongeveer voorbij. En relatief weinig ritten dit jaar.

Maar het is idd rustig.

Ook veel mensen die veel minder posten dan vroeger. (maar natuurlijk ook nieuwe die dat juist wel doen dus hoe die balans opgaat weet ik niet)

Link naar reactie

Ik doe ook niets (of iig weinig) met facebook.

Dat medium is ongeschikt voor uitgebreide informatievoorziening. Leuk om een fototje te plaatsen en te liken, maar ongeschikt om echte discussies te voeren/behandelen.

Het is vluchtig, simpel. Voor koetjes en kalfjes.

Link naar reactie

@Olivier van Epscheuten: Het komt wel goed Jeroen het komt wel goed :)

Dat zal vast wel. Neemt niet weg dat dit Forum best wat opgeschud mag worden. En dan met de nodige respect voor alle rubrieken.

De ZZZ is al even niet meer de enige roadster in deze lijn, maar het forum doet in eerste aanblik vermoeden dat het ook alleen daar maar over gaat. En ... dat is niet zo, zo zal blijken als men even verder kijkt.

Link naar reactie

^die discussie hebben we al gehad afgelopen voorjaar... leg je maar neer bij de naam.

het is gewoon stil omdat de mensen steeds verder individualiseren, een aantal mensen komen puur en alleen voor hun eigen probleem/ervaring/informatie/waardering te krijgen.

daarnaast veel "projecten" om mensen aan te trekken zijn er niet, we hebben Guido met z'n enorm gave Supercharged z4 en that's it. we hebben heir geen mafkezen die van hun Z een hotwheels maken, geen maffe turbo/v8 swap projecten etc. daarnaast veel huidige upgrades zijn kijk ik hem m'n aut ogewassen, of ik heb nieuwe velgen, of ik heb een ander lampje geplaatst, allemaal leuk en voor de 1 interessanter dan de ander maar het merendeel loopt daar nou niet bepaald warm voor...

daarnaast bestaat voor mijn gevoel het grootste gedeelte uit vragen ( die soms al over en over gesteld zijn) van nieuwelingen die beantwoord worden door de regelmatige bezoekers, waarna de nieuweling soms voor jaren verdwijnt en de aanwas bij de regelmatige bezoekers is ook niet heel groot ( 10 per jaar hooguit??). daarnaast verdwijnen er regelmatige bezoekers door conflicten, verkoop van de auto, of gewoon geen intresse meer, en dus zitten we hier in 2030 met hooguit 15 man alle vragen omtrent deze techniek uit de steentijd ( tegen die tijd wel) te beantwoorden :lol:

Link naar reactie

Het komt wel goed Jeroen het komt wel goed :)

We hebben het hier al eens eerder over gehad en volgens mij zijn we het wel eens. Aan de ene kant vind ik de daling opmerkelijk en het lijkt me best interessant te weten hoe dat komt. Aan de andere kant ervaar ik het niet als een probleem en is het inderdaad niet iets waar je nou opeens alles voor uit de kast zou moeten trekken. Meer iets wat je constateert en waarvan je denkt 'hmm, interessant'. :P

Link naar reactie

Ik ben erg content met het forum, dat voorop.

Als ik wat meer concreet op de 'looks' in ga, dan denk ik dat het wel het "Z-Forum" o.i.d. zou mogen heten. Daarnaast is er erg veel inhoud die zijn waarde verloren is omdat de plaatjes inmiddels niet meer beschikbaar zijn. Ik zou de topics opnieuw willen aanvullen met de plaatjes of opschonen. En wellicht is het goed voordat er aan aanvullen wordt begonnen, om te kijken naar een manier om de plaatjes vast te houden.

Mankracht, ik wil wel helpen.

Link naar reactie

Ach het is ook niet klagen, maar het valt me gewoon op en ook ik heb de discussie in het voorjaar gevolgd. Ik vind het nog steeds een aangenaam forum en ik zal blijven kijken en zeuren. Facebook is niet een echte vervanging en, dat ben ik met de Baron eens, stomvervelend. Ik ben niet zo geinteresseerd is wat mensen eten en zo en alle reclame.....

Maar voor bv de Meet and Eat is het een aardige reminder.....

Het forum zal zeker blijven als het aan mij ligt....

Link naar reactie

ik ben nu ruim 7 1/2 jaar lid van dit forum en kom hier nog (bijna) elke dag om bij te lezen.

voor mij persoonlijk is er niet veel meer te melden hier,behalve als we weer een zzzmikkelmeeting organiseren natuurlijk. :lol:

het mooiste is dat we in deze tijd veel vriendschappen hier hebben opgebouwd. :kisstogether:

we spreken elkaar regelmatig buiten 't forum en zien elkaar bij feestjes,partijtjes en vakanties. altijd gezellig.

zonder dit forum was dat nooit gebeurd. :clapping:

Link naar reactie

daarnaast veel "projecten" om mensen aan te trekken zijn er niet, we hebben Guido met z'n enorm gave Supercharged z4 en that's it.

We hebben Pim met z'n 2 ton aan roest :lol:

Maar over projecten gesproken, heeft iemand ooit nog gehoord van die gast met v10 in z'n z3?

Dat vind ik wel zo raar dat daar niets meer van te vinden is. Ik bedoel volgens mij had hij er ook serieus geld in gestoken (op maat gemaakte uitlaat etc)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in