Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat er in een bijna lege autotrein vanuit Klosters een suffe Zwitser zijn handrem niet goed aantrekt en dus op mijn bumper knalde toen de trein zich in beweging zette.

Schade valt nog mee, gegevens uitgewisseld, na de vakantie maar eens op zijn kosten de bumper laten spuiten.

Overigens mooie rit richting Merano, stop in Oppenau (tip van Pim...).

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Vanmiddag stukje mogen (proef)rijden in een Z3 Coupe 3.0 automaat. Geweldig mooie auto vind ik het, en rijden is een feestje. Ff een paar rotondes genomen en al snel meer vliegen op de zijruiten dan op de voorruit!

De stoel zat voortreffelijk alleen kan hij helaas niet laag genoeg, gezien mijn lengte zat ik behoorlijk klem. Het grootste nadeel van de Coupe is dat er een vast dak op zit, natuurlijk wist ik dat vooraf maar het viel mij des te meer op toen ik met mijn Z4 roadster weer op huis aan ging, met open dakje natuurlijk.

Maar wat een plaatje!

6p6jbn.jpg

Link naar reactie

en respect dat je aan zo'n project gaat beginen, ook al besteed je het uit.

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar van wat ie in z'n startpost zet is het maar goed ook dat ie het uitbesteedt.

Die gast heeft waarschijnlijk 2 linkerhanden. Hij denkt dat er achter de wijzerplaat ronde tellers in z'n tellerunit zitten :schater:

Dat was misschien zo bij auto's in de jaren 60....

Link naar reactie

Tijdens het wisselen van de deurpanelen ben ik er achter gekomen dat er helemaal geen speakers zitten achter het roostertje in de deur :sEm_oops:

De grotere rooster bij de raambediening wel te verstaan, weer wat geleerd

75162_zpsyrcufr3t.jpg

aangepast door ad k
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.