Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator

Dat een last-minute avondje Edwin Evers band weer vreselijk goed was! Een aanrader voor iedereen!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

kan ik mij voorstellen...

Ik ook, als je ziet wat er eerder op de ontwerptafel lag. Even los van of dat nou mooi is, in ieder geval moderner: http://www.autoweek.nl/nieuws/15323/zil-nieuwe-staatslimousine-voor-russen

Link naar reactie

Zie liever Helga de leur voor dit soort mededelingen

dat bedoel ik dus, daar plaatst ook niemand (gelukkig maar) foto's van

plaats gerust foto's van jouw hobbits eddie
Link naar reactie

plaats gerust foto's van jouw hobbits eddie

ik denk dat je dan beter andere sites opzoekt :)

veel plezier

idd, straks post ie ook nog een filmpje van een geit die rare geluiden maakt :lol:'

bedoel je zo iets, geniet er van

aangepast door 2.5si
Link naar reactie

Het wordt warmer overdag deze week al richting de dubbele cijfers maar s'nacht's vriest het nog , dus wel of niet de winterbanden eraf ;-)

Hier in D altijd na Pasen zomerbanden er op.

Link naar reactie

Ik ben vandaag met de stoel begonnen,

bestuurdersstoel er uit gehaald om een scheurtje te repareren en daarna gaat het hele colourlock pretpakket er over heen.

Daarna krijgt mijn ZZZ een poetsbeurt en gaat ook mijn HT er af. (die laat ik nog mooi even meepoetsen)

Dan nog even langs Roodkapje voor de wettelijke controle en nieuwe sapjes.

De zomer mag komen. :cool:

Link naar reactie

Haha, ik haal hem pas in juni uit de stalling. Heb nog wat projectjes lopen en moet hem eerst weer in elkaar bouwen ;)

Pas in juni weer uit de stalling ????

Met een beetje pech voor jou, is de halve zomer dan alweer voorbij !!!!

Begin april gaat de mijne uit de stalling/schorsing en als verder alles vlgs. plan verloopt,

gaat hij begin november weer op stal. Da's dus 7 maanden genieten van de ritten op zonnige

vrije dagen en mooie zomeravonden !!! :petje: En natuurlijk niet te vergeten de vakantie's. :) :) :)

Link naar reactie

Die van mij wordt - gezien de weervoorspellingen - deze week uit de winterslaap gehaald. Zojuist de schorsing opgeheven. Nu nog even een verzekering en gaan met die banaan.

Over rode banaan gesproken !!!

Op MP staat er nog één te koop. Een broertje van de jouwe maar dan in QP vorm. :wub:

Misschien wat voor jou ???

Link naar reactie

Pas in juni weer uit de stalling ????

Met een beetje pech voor jou, is de halve zomer dan alweer voorbij !!!!

Haha...ik heb vorig jaar anders toch extreem veel regen gezien in de maanden april en mei, gebeurd me niet nog eens :muur:

Heb spijt gehad dat ik hem al zo vroeg uit de stalling haalde. Daarbij heb ik dit jaar geen garage geregeld. Dus ik moet nog op zoek naar een deugdelijke hoes (origineel natuurlijk). Wil niet dat hij nat wordt. :party:

Vorig jaar reed ik hem i.p.v. mijn daily, dit jaar rijd ik hem ernaast.

Link naar reactie
  • Administrator

Jij rijdt dat ding van jou dagelijks <_<Nope de Peug

Kijk, het moet wel speciaal blijven. Dat blijft het zeker is een Z4 ;)

Elke dag friet is ook niet lekker :lol:klopt vandaar ook bijna elke dag uit eten :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in