Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik hoor een zzz/z groepsapp aankomen whahahaha...

Ik keis ook voor cold beverage meej un schuimkraagie!

Keep the coffee hot and the head cool!

Vergeten jullie met dit wamre weer allemaal niet dat je voldoende vocht en vodieng tot je neemt? En ook in de cabrio loop je een risico op huidaandoeningen in deze zon....neem dus vooral voorzorgsmaatregelen.

@.cornelis.....kun je wel grumpys plaatsen, misschien zit het daar wel in (dit was een positief gestemd grapje, zo mag u dat opvatten)

Link naar reactie

Zozo, een tijdje niet op het forum geweest en ik zie een boel (kies je eigen meest positieve interpretatie): gepraat / gezwets / geklets / gejank / gemiep / getrut / gebral van mensen die (kies je eigen meest positieve interpretatie): lange tenen hebben / geen hersens hebben / een kleine pik hebben / vooral zichzelf bijzonder interessant vinden / helemaal geen leven hebben / altijd het laatste woord willen hebben. En dan is er blijkbaar nog een heel stuk uitgeknipt. Dat geeft natuurlijk wel een vertekend beeld want dit is nog het meest positieve dat gezegd is.

En dan is de analyse ook nog dat er minder posts zijn dan voorheen!

Dat zou toch moeten duiden op een tijd waarin er veel meer leuk geklets was. En veeel minder discussies :171: .

Link naar reactie
  • Administrator

Alpina's zijn extreem zeldzaam qua aanbod. De prijzen schommelen ook nogal, maar beginnen wel weer op te lopen voor goede exemplaren. Een jaar of wat geleden kon je (zeker in Duitsland) nog wel slagen voor rond de 25k, maar dat wordt steeds moeilijker ...

Link naar reactie

Ik ben op een dinsdag gaan proefrijden en had m'n twijfels of ik die switchtronic wel geschikt zou vinden voor de lange termijn. Toen ik enkele dagen later (vrijdag) belde was de auto al verkocht...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.