Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Zo zou ik jouw vraag waar de post met de dreiging van een ban ook helemaal verkeerd op kunnen vatten,

gewoon belangstelling...

  • Like 2
Link naar reactie

Ik wilde eigenlijk naar de zzzmikkelmeeting gaan. Dan kunnen we misschien eea uitpraten en de goede sfeer terug laten keren, maar dan heb ik mijn Z niet meer. Ik kan me zo voorstellen dat het niet de bedoeling is om met een 3 serie langs te komen.

Link naar reactie

Sander, kwestie van interpretatie,

Yep,maar je weet inmiddels dat als je iets schrijft wat voor verschillende interpretatie vatbaar is je dan ook verschillende reacties zult krijgen ,en zo zit het hele leven vol met van die dingen.

Tip van mij: daar zul je mee moeten leren leven jongen!

Link naar reactie

Ik opteer voor de step, dat wil ik zien!

En ik wil niet stoken Ronald, maar BLUF.

@Sander, gelukkig is het in het leven zo dat je niks "moet" maar dat is weer een andere discussie, iets met vrijheid van geest en dergelijke

Tip van mij, probeer het eerst positief te bekijken voor je een oordeel trekt, dat maakt het leven wat mooier

aangepast door MarliesRoy
  • Like 1
Link naar reactie

Nu je dit zo zegt... Het was mij dus al eerder opgevallen dat het aantal posts op het forum flink aan het teruglopen is, maar het valt inderdaad ook op bij de ritten die georganiseerd worden. Het zijn er niet alleen minder dan voorheen, maar de opkomst is ook minder. Het valt ook op dat er achteraf nauwelijks meer over doorgekletst wordt. De Europatour: afgelopen weekend terug gekomen, maar totaal geen reacties. De Limborit: enkele tientallen deelnemers, maar na twee pagina's is het reactietopic al doodgebloed.

Misschien zijn we een beetje forummoe? :blink:

Misschien forummoe, maar qua europatour misschien ook wel gewoon moe :lol:

Iedereen moet gewoon weer aan het werk, allerlei huishoudelijke zaken regelen (vakantiewasjes etc), de meesten zullen hun Z wel ff willen wassen (en sommigen full detailen) etc, dus dat kost ook tijd.

En wat je ook krijgt is dat heel veel foto's via facebook of whatsapp ff snel worden gedeeld. Ik denk dat dat een hele grote concurrent van het forum is in dit aspect.

En een aantal is nog maar net terug of nog niet terug of heeft het gewoon druk (jurgen/marjan zijn nog niet terug, ik ben net terug en moet maandag weer naar engeland, roger heeft andere dingen aan z'n hoofd, eentje kan hier niet posten en de van oudsher meest fotosympathieke persoon was bij deze europatour afwezig...)

In de sfeerdiscussie ga ik me niet mengen want ik mis de sociale skills om de heft te begrijpen :clown:

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie
In de sfeerdiscussie ga ik me niet mengen want ik mis de sociale skills om de heft te begrijpen :clown:

Zou je toch moeten weten:

When people are upset, the cultural convention is to bring them hot beverages.

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb al het nodige " opbouwende "commentaar gehad helaas nog geen PM om het gezellig uit te praten. Wellicht kan men de gleuf niet vinden?

Voor de rest is het hier net een durp, en heb ik heeeel veel nut van dit durp al heel veel problemen op kunnen lossen door howto's en tips van leden.

GA ZO DOOR ! En trek je niks aan van een enkele oproerkraaier, die zijn er overal. ;-).

PS. Wie kan mij uitleggen waarom ik geen smilys kan posten?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.