Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

dagelijkse boodschapjes

is dus niet gelijk aan de dagelijkse consumptie :drank: anders zou ik inderdaad langs moeten :lol:

Creatieve verklaring: voor ik aan de heg begin moet ik me even moed indrinken, de theelichtjes kan ik gebruiken voor de sfeervolle avondverlichting en dan hoor ik uiteraard goed geschoren te zijn. :thumbs_up:

Geen idee wat ik bij de sla en de broodjes moet verzinnen. :(

:3:

Link naar reactie

Fiets? Wasda? :blink:

Jeep wordt gebruikt voor z'n eigen soort boodschappen :

Foto-PE6IQ3BA-D.jpg

Foto-6BP884LL-D.jpg

en die Merc.... Als Jeeper zeg je dan: verschrikkelijk over-the-top, overweight, overpowered, belachelijk zware, nutteloze machine...slaat helemaal nergens op ! :rant:

Maar wat zou ik 'm graag willen hebben ... :wub::sSig_goodjob2::thumbup:

Link naar reactie

Ow ja, ook zo'n totaal overbodig over-the-top enz. enz. ding wat totaal nutteloos is, maar waar ik stiekem toch ook wel bij loop te kwijlen:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

of gaan we een nieuw topic openen - welke huis/tuin/keuken produkten heeft de gemiddelde zzz(z) rijder in zijn auto :blink:

al die sterke drank en mooi allemaal met het etiket naar boven, lijkt mij meer van " hoe kan ik opvallen"

sorry hoor, maar wat moeten we met zulke foto

gr

Link naar reactie
  • Administrator

Ach, ik denk dat het ook niet iedereen interesseert welke hobby's jij er zoal op na houdt :hypocritesmiley:

Auto(s)::z3-1.9 - volvo c 70

Interests:sex,cars and other fun things

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

dat bedoel ik dus, daar plaatst ook niemand (gelukkig maar) foto's van

gaan we nu met zijn allen foto's plaatsen van onze boodschappen

jou hobby's staan er toch ook op

gr

Link naar reactie
  • Administrator

..., maar wat moeten we met zulke foto ...

Dat is heel simpel: als het je niet interesseert wat iemand post hoef je daar ook niks mee ... Als je ergens aanstoot aan neemt, kun je dat melden bij het adminteam via "rapporteren" en dan zullen uw nederige dienaren zich daar een mening over aanmatigen....

Link naar reactie

Volgens mij gaat het tijd worden dat de dakjes weer open kunnen temperatuur omhoog gaat, we zitten te lang binnen merk ik :hypocritesmiley:

Edited by coot, 3 march, 10.23.

Om verder commentaar van onze 24/7 open rijdertjes voor te zijn :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie

ok dan,

ALLEEN VOOR RUUD_19 !!

Dat jij graag sneeuw ruimt in je ZZZZ moet jij weten,

ik denk dat de meesten hier de kap pas open gooien als het lekker weer is en dat de ZZZ(Z) bij velen in de winter niet veel van zijn plek komt.

als ik kon kiezen tussen een peusjo in noodloop of een ZZZZ die niet dicht kan , had ik ook de ZZZZ gekozen Ruud.

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

... de ZZZ(Z) bij velen in de winter niet veel van zijn plek komt ...

Ik heb er sinds november zeker 5000 km mee gereden. ;)

Link naar reactie

ik 0 km en dat blijft voorlopig ook zo.

Was Post.nl niet zijn dakmodule kwijtgeraakt? Misschien dat ie daarom niet meer open/dicht kan :lachen:

aangepast door Ruud_19
Ruud veranderd in post.nl
Link naar reactie
  • Administrator

ALLEEN VOOR RUUD_19 !! SCHREEUWERD...

als ik kon kiezen tussen een peusjo in noodloop. Allang gemaakt, keuze is idd niet moeilijk

ik 50 Mietje.... :gayfight:

ik 0 km en dat blijft voorlopig ook zo. Zuinige niet zoveel rommel kopen voor die ZZZ dan hou je nog wat geld over om er mee te rijden

Misschien dat ie daarom niet meer open/dicht kan. Wat is het nou open of of dicht

Link naar reactie

@Ruud. Gaat niet om het geld, ik rijd er niet mee in de winter. Zodoende op 1 juni pas uit de schorsing. Vorig jaar had ik hem op 1 april uit de schorsing en toen was het nog veel te nat.

Ik vind de auto zo mooi dat ik er gerust met een krukje naast kan gaan zitten en er een half uur heen kan kijken :clapping:

Poetsen, spulletjes voor hem kopen, en vertroetelen is minstens zo leuk als rijden.

Link naar reactie

Volgens mij gaat het tijd worden dat de dakjes weer open kunnen, we zitten te lang binnen merk ik :hypocritesmiley:

Gisteren nog in een witte Eifel bij 0 ° - en dat zout spuit ik er wel af, een Cabrio is er om open te rijden, ongeacht de temperatuur
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in