Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat sommige mensen iets te snel met oordelen zijn en je anderen rustig de tijd moet geven om zich voor te stellen...

als jij ergens nieuw bent stel je jezelf ook niet even voor, maar gaat gelijk aan tafel zitten om mee te eten/praten ? lijkt mij een kwestie van goede manieren....

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • Administrator

Dan vind ik dat wanneer iemand zich voorstelt wij ons in het voorsteltopic ook even moeten voorstellen na het welkom heten...

Als iemand een acuut probleem heeft en daar een vraag over stelt, vind ik het van weinig goede manieren getuigen om daar met een 'ook hoi...' op te reageren.

Link naar reactie

accuut probleem als zijnde hij zoekt een garage ?? dan kom je niet te weinig AVVR tegen. en anders bied de zoekfunctie vast uitkomst. daarnaast het vinden van een garage is niet echt een accuut probleem, wat door hulp van het forum kan worden opgelost. daarnaast er stond niet eens hoi ik ben henk/piet/klaas/... en ik ben op zoek naar een garage voor onderhoud vna mijn Z.

het was meer : ik zoek een goed adres voor onderhoud voor m'n z Punt.

( heb trouwens nog een topic op gesnort ook naar precies dezelfde vraag in precies dezelfde stad, een paar posts lager. van de post waar jij op doelt, dus heb hem alsnog geholpen :wink: ).

daarnaast als je ergens nieuw bent, dan ga jij toch iedereen langs om je voor te stellen ? of moet iedereen op audiëntie komen :lol: ( wist niet dat wimlex hier ook lid was :lol::lol: ) . daarnaast even een topicje maken in het voorstel gedeelte met je vraag erin levert meer respons op, en ook leukere reacties dan even snel een vraag van waar moet ik m'n auto brengen in een techniek gedeelte.

edit

potverdorie komt maurits al weer de rel sussen :muur::muur: terwijl ik aan het typen ben. we verschillen van standpunt mag best op een forum en daar mag je best over praten/discussiëren zolang je het netjes houd lijkt mij ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vind dat niemand het recht heeft om voor een ander in te vullen of hij/zij zich voor moet stellen voordat er een vraag wordt gesteld. Daarnaast is niet iedereen forumsoftware eigen en zoekfuncties geven niet altijd het gewenste resultaat. Om dan maar simpelweg als eerste opmerking een 'ook hoi' naar iemands beeldscherm te slingeren getuigt m.i. van weinig respect, sterker... gewoon onbeschoft als je het mij vraagt.

Je weet niet bijvoorbeeld of iemand op dat moment aan het uitdokteren is hoe foto's te plaatsen in een voorsteltopic.

Voor de rest, doe er mee wat je wilt... standpunt gemaakt en rellen ben ik niet op uit, want dan had je PMbox al volgezeten...

daarnaast als je ergens nieuw bent, dan ga jij toch iedereen langs om je voor te stellen ? of moet iedereen op audiëntie komen

Als iemand zich aan jou voorstelt, stel jij je toch ook terug voor, of antwoord je dan ook alleen met 'hoi'? :) aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Dat twee van deze apparaten in zo,n achterondertje best wel krap staan.

upload_-1.jpg

En dat er dan maar een mogelijkheid is om ergens bij te kunnen!

upload_-1.jpg

Staan in deze boot,Wajer osprey 37 ft

1-small.jpg

Ffe een servicebeurtje .

Link naar reactie

Vandaag even mee proefgevaren....sodeju wat een geweld.

Leuk hoor ,ook even met het pientere pookje spelen waarmee je de hele boel dwarsuit of om zn as of wat je maar wilt kunt laten doen.

We trokken een golf die langs de kade zo de weg opliep bizar..

Link naar reactie

Dat er nu het nodige rubber op de afsluitdijk ligt.....

klapband.jpg

Wel wennen als je wiel raar gaat doen met 140km/u :lol:

Dit is dus de reden waarom ik per sé een thuiskomertje (of volledig reservewiel) wil.

Een spuitbusje doet hier niet zoveel meer.

Na 20 minuutjes op de vluchtstrook (jaja, hesje aan, gevarendriehoek 250m eerder opgezet etc etc) kon ik m'n weg weer vervolgen; helaas wel met 85km/u, da's wel wennen :lol:

Band (continental) was 6 maanden oud en had 25dkm gelopen (voornamelijk snelweg), dus nog 90% profiel oid. Toch misschien een productiefoutje.

De velg is gelukkig onbeschadigd.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

^ Is dat geen garantiegevalletje?

Bij autobandenmarkt.nl?

(de band is zo oud; de auto is nu 3 jaar en heeft 140dkm gelopen)

Volgens mij moet je banden apart verzekeren wil je ergens aanspraak op maken.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Tsja ik weet geeneens of ik er de moeite in moet stoppen.

Ze kunnen altijd beroepen op verkeerde bandenspanning of 'een stoepje geraakt hebben'

Ik heb even nagekeken; ik bestel ze in DLD BTW vrij (zakelijk) voor €133/stuk (ook nog zakelijke kosten), dus het kost me de kop absoluut niet :)

Ik zit alleen te dubben of ik weer conti neem. De vorige banden die eronder zaten waren (conti) all season. Ik wou over naar zomerbanden (en winterbanden), en dit zijn dus de zomerbanden (ContiCrossContact UHP)...

Ik was er sowieso eigenlijk niet zo heel tevreden over, want 1 (of meerder banden) zat te zingen. (misschien beetje gecupt ofzo). En dat was al vrij snel.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

.....dat RODA weer terug is in de eredivisie, en dat het weer niet lukt om als eredivisieclub in de play offs de degradatie te ontlopen: vorig jaar RODA en NEC, nu GO Ahead en NAC.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat Zwitserland sinds één van de afgelopen dagen volledig in Streetview beschikbaar is! :punk:

Nu Duitsland nog... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.