Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^^^ Heeft zoals Rob al zegt inderdaad niets met rechts inhalen te maken, maar met dat je bij het invoegen voorrang moet verlenen aan het verkeer dat zich al bevindt op de baan waar jij wilt invoegen. Daar zie je het ook als geen sprake is van files vaak zat (bijna) misgaan: invoegende partij kiest voor om en nabij dezelfde snelheid als de partij die al op de snelweg rijdt, zet richtingaanwijzer aan en vreet zich op omdat einde invoegstrook in zicht komt. Dan even gas bijgeven of licht afremmen om voor of na de partij die al op de snelweg rijdt in te kunnen voegen, ho maar ...

Link naar reactie

H E E R L IJK !!

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/24053948/__Vrachtwagen_ramt_BMW__.html?vp=31

Werd zondag ook weer eens rechts ingehaald door een klootzak die vervolgens 3 autos verder weer links invoegde, waardoor iedereen op de rem moest gaan staan.

Leuk voor je dat je een ongelukje van een ander heerlijk vind,als jij een keer een foutje maakt mogen wij dan ook lachen?

De bmw bestuurder schatte misschien de ruimte die er was/zou komen verkeerd in en de vrachtwagenbestuurder zag hem net even niet,net ffe jammer he.

En idd hoe vaak ik het niet meemaak dat een invoeger er vanuit gaat dat er ruimte gemaakt word voor hem/haar op de snelweg...veel mensen begrijpen het principe totaal niet.

Ik ben wel eens gestopt aan het begin van een heel korte invoegstrook (bij koog ad zaan als je daar van de a8 af komt)omdat er net bij het stoplicht een bups auto,s aankwamen,had je moeten zien wat er achter mij allemaal gebeurde....Chaos.

Link naar reactie

^^^. Daar zie je het ook als geen sprake is van files vaak zat (bijna) misgaan: invoegende partij kiest voor om en nabij dezelfde snelheid als de partij die al op de snelweg rijdt, zet richtingaanwijzer aan en vreet zich op omdat einde invoegstrook in zicht komt.

ik zie ze steeds vaker eigenlijk, steeds langzamer invoegen. meestal vanwege "het nieuwe rijden" hier in de buurt is dat mode denk ik. als ik de oprit naar de snelweg op ga ( met wat voor auto dan ook) maak ik gewoon vaart, het merendeel is meer bezig met zuinig rijden en komt dan met krap 80 op de weg..... wat dus ook weer situatie veroorzaakt als dit met name met vrachtwagens.

Link naar reactie

...Dat er 2 dozen in de kofferbak stonden met daarin nieuwe mistlampen :sFun_whistle:

Had ze een poos geleden al gekocht maar ze lagen dus nog steeds bij de dealer... Over enkele weken worden de bumpers gespoten dus dan gaan ze er meteen op :lol:

Link naar reactie

Dit viel mij zojuist op aan mijn auto.

x3aa9l.png

Uiteraard geen briefje achter de ruitenwisser gevonden.

Te triest voor woorden... Mij ook al een paar keer overkomen, uiteraard laat men geen briefje achter. Ik blijf dit soort gedrag asociaal vinden! Iedereen kan een foutje maken maar meldt het gewoon even!

Mijne achterbumper wordt binnenkort gespoten, met dank aan een bromfietser die zo nodig tussen twee geparkeerde auto's moest kuipen...

Link naar reactie
  • Administrator

Dat sommige mensen iets te snel met oordelen zijn en je anderen rustig de tijd moet geven om zich voor te stellen...

  • Like 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.