Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Wij van de week iemand tegen de Beetle (hondenvervoer) aan. Kenteken beschadigd incl. de houder en een klein krasje. De jongeman had keurig gewacht heeft dezelfde dag nog 100 euro overgemaakt en het was geregeld. Zo kan het gelukkig dus ook :thumbs_up:

Link naar reactie

Dat een Gateway Pro BT inbouwen niet goedkoop is vooral als je zelf niet handig bent.

Hieronder info die ik ontving

Hiervoor kun je het beste een Gateway Pro BT(GWP1BM4) + Connector Port (EXT1CP2) + gebruiken. De Gateway neemt dan de originele telefoonfunctie en CD-wisselaar functie over. De OEM telefoonmodule en de OEM Wisselaar komen hierbij te vervallen. Deze moeten losgekoppeld worden. De auto mag geen hardwarematige DSP hebben, dit is te herkennen aan een COAX stekker in de wisselaar.

De Gateway Pro BT word aangesloten op de radio-tuner, deze zit normaal gesproken achterin. Voor verlenging naar voren kun je een verlengkabel (EXT1BM4) gebruiken.

De consumentenprijzen incl. BTW zijn als volgt:

GWP1BM4 Gateway Pro BT € 219,-

EXT1CP2 Connector Port € 28,50

EXT1BM4 Verlengkabel € 49,-

Arbeidsloon 200,-

totaal 496.50

Link naar reactie

Bijna. Parafaan gecontroleerd op lekkage, ruitenwissers gedemonteerd en toen per ongeluk aangezet met motorkap omhoog. :muur: Heel dom. Maar ik hoop dat nu vanzelf alles goedkomt omdat hij niet bij zomaar een autoglasboer staat.

Link naar reactie

Ach bij een grote poetsbeurt motorkap open, ruiten wissers opgeklapt, kan niet anders, rechts weer terug geklapt, even praten met een kennisje en toen de motorkap dichtgeklapt. Einde linker ruitenwisser arm.

gelukkig met een waterpomp tang eea weer terug kunnen buigen.....

Hoe bedoel je stom.....

Link naar reactie
  • Administrator

Als de nieuwe voorruit goed geplaatst wordt ga je daar bijna altijd op vooruit (niet te verwarren met voorruit :book: ).

Link naar reactie

De Gateway Pro BT word aangesloten op de radio-tuner, deze zit normaal gesproken achterin. Voor verlenging naar voren kun je een verlengkabel (EXT1BM4) gebruiken.

ik dacht dat een gateway oid op het aparte aux kanaal kwam en niet op de radio tuner ? heb wel eens in seat's en golfjes zulke combinaties gezien, maar niet echt iets wat ik zou willen in m'n Z

daar zou ik via mode gewoon naar de AUX willen gaan omdat daar een extern apparaat op aangesloten zou moeten kunnen worden.

Link naar reactie

Hij zit er in. Prachtig ge/uitzicht. Bij Hoefa gebruiken ze alleen originele ruiten en daar ben ik heel blij mee. Ze hebben zelfs de hele bak onder de parafaan schoongemaakt, geschuurd en afgewerkt. Service vonden ze dat. Alle strips en rubbers sluiten nu heel mooi aan. Een heel ander ge/uitzicht dan de vorige ruit. En ik hoop dat ik nu ook van de lekkage af ben. Maar al met al ziet het er zeer goed uit. Weer likkebaardend naar de 3 Wiesmanns in de garage gekeken maar toch maar in mijn eigen Z'tje gestapt....

Link naar reactie

Dat de autorai een leuke test online had staan:

hmm test is ff offline, ik post 'm wel ais ie weer werkt.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in