Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Trouwens quote: "Jammer dat BMW nog geen 116i of 118d bij de perslancering van de gerestylede 1 serie beschikbaar heeft, want dat duo is een essentieel onderdeel van de facelift. Het is voor het eerst dat er in de 1 Serie een driepitter leverbaar is."

De 118d heeft een 4 cilinder. De 114d en 116d niet.

Toen ik dat als reactie schreef op de Telegraaf pagina, werd mijn reactie afgekeurd. ....Persvrijheid 2.0

Link naar reactie

Kijk, dat ie uit zijn bol is gegaan is tot daar aantoe, daadwerkelijk fysiek iemand aanvallen over een bord spruitjes gaat gewoon te ver.

Ik denk niet dat Clarkson er zelf een probleem mee heeft dat hij is ontslagen en volgens mij heeft hij het met opzet zo ver laten komen. de man heeft een marktwaarde die enorm is.

Link naar reactie

Oke; laten we niet over politiek praten op dit forum maar wel over beslissingen van de Nederlandse -verkeers-borden-makers:

bijroodxrijstrookdicht.jpg

Ik woon nu in Griekenland, waar het meerendeel van de verkeersborden nergens op slaan, maar ik zag vorige maand tijdens een kort verblijf in Nederland op de A1 - de borden staan over "indien rood kruis - rijbaan dicht' Ik vond dat een dubbelop bord. Bij Geenstijl dachten ze daar ook zo over... leuk artikel!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/03/nieuw_verkeersbord_toont_faill.html

aangepast door kmk4444
Link naar reactie

komt omdat, zoals op autoblog al benoemd, ze tegenwoordig de verkeerregels inrichten op de domste automobilisten, daarom niet meer inhalen op kaarsrechte 100 wegen waar je het verkeer van 3 km ver al aanziet komen, dit soort borden, snelheden omlaag brengen overal buiten de bebouwde komt etc.

ik zal maar niet beginnen wat ik van al die dommere automobilisten vind.... want dan heb ik straks een bak kritiek over me heen :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Jongens, jullie willen niet weten hoeveel (bijna) ongelukken er gebeuren omdat de mensen gewoon een rood kruis negeren.

Zoals Dumpert zelf pas liet zien...

Maar ik zal jullie alle verhalen besparen wat wegwerkers meemaken.....

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, eens. Daar mag ook dik op worden bekeurd.

Maar ik vind wel dat met dat "afkruizen" wat selectiever omgegaan mag worden. Ik stond op weg naar Rob's Jubuleumrit bijvoorbeeld heel even in de file op de A1 omdat er van de daar drie banen twee waren afgekruisd. Waarom? omdat er een vrouwtjeseend onbeweeglijk stil zat precies tussen de linker- en de middenbaan. Is dat nou een mini file waard op zondagochtend? Ja het is een eend, lief, enzovoort. Maar als die daar zit houdt die het toch niet heel lang meer vol ...

Link naar reactie
  • Administrator

^^ ja ja. Volgende keer negeer ik dat rode kruis en los ik het probleem zelf op. Meneer Darwin zou het met me eens zijn ...

Link naar reactie

Ja er moet dan wel eerst een melding van worden gedaan dat die gans daar staat.

Als die zich dan ook nog regelmatig verplaatst van rijbaan, heb je voor je het weet de gehele snelweg rood afgekruisd.

Zal ook niet de bedoeling zijn.

Link naar reactie

Over verkeersborden plaatsen gesproken, weet niet of er iemand de laatste tijd in Apeldoorn is geweest waar ze met de weg aan het

aanpassen zijn.

Nou onder het moto rij maar raak voor een knaak.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.