Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Vergis je er niet aan, best wel ruig bakkie (voor een vrouw dan)

Vrouwen zijn helemaal weg van die mini's. Vooral die cabrio uitvoering.

Heb begin dit jaar nog even gereden met de nieuwe cooper S nou die komt echt wel van zijn plek af.

  • Like 1
Link naar reactie

We hebben sinds begin vorig jaar een cooper er bij gekocht, nou dat ding is heilig,

En dan helemaal niet te spreken wat ze bij mini doen om het er nog een keer in te poetsen.

Regelmatig post met van alle bijeenkomsten, net of het een of andere sekte is, als de cooper een jaar oud is een kaart sturen met happy birthday to you.

Zijn vrouwen toch gevoelig voor, of........niet toch

Link naar reactie

Ja het is ook niet mijn ding, maar op de een of andere manier weten ze toch elke keer weer het model zo aan te passen dat de vrouwen er mee weglopen.

Er zit ook geen enkele vorm van aërodynamica in, ( dat eigenwijs opstaande voorruitje) als je het portier opend en het heeft geregend dan krijg eerst een lading water over je heen, de laadruimte is minimaal, als je de auto hebt gewassen blijft er overal water tussen zitten die bijna niet te verwijderen of droog te zemen is, en zo kun je nog wel een poosje doorgaan.

Maar ja zo heeft elke auto wel zijn onhebbelijkheden. Zelfs een Z3 of Z4. ..........o jee

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Of de Mini een vrouwen auto is of niet zou ik niet weten, mijn vrouw kijkt er niet eens naar want de Z3 coupé is haar heiligdom.

Welke trouwens weer eens zonder opmerkingen of aanbevelingen door de 2-jarige Franse APK is gekomen.

Link naar reactie

Tijdens mijn dagelijkse (!) inspectie onder de motorkap (nee, ik heb niet geprobeerd om olie te peilen ......) viel mij op dat er een of ander beest dat eikels eet op de ruitensproeiervloeistoftank woont.

2dt9e6a.jpg

Nog even iets over 'vrouwenauto's' waarvan ik overigens de definitie niet ken, mijn vrouw heeft daar vermoedelijk andere ideeën over dan de gemiddelde vrouw, waarvan ik de definitie ook al niet ken, want dit

11r3jie.jpg

is intussen al weer 13 jaar haar auto en ons dagelijks vervoer.

En uniek zal het niet zijn maar over 'vrouwenmotoren' en je raadt het al, ook daarvan ken ik de definitie niet, heeft ze ook zo haar eigen ideeën

2ez2p2q.jpg

Trouwens wat lijkt mij het leven voor een man ondraaglijk als je een vrouw hebt die wel kan koken maar geen motor rijdt en/of zich in zo'n klein autootje laat praten ! Ja, die bedoel ik, die kleine onooglijke autootjes waarvan je, als je voor het uitstappen vergeten bent de gordel af te doen, al in de supermarkt lopend pas bemerkt dat je het ding nog op je rug hebt.............

Rob

Link naar reactie

Deze uitvoering ken ik helemaal niet, wel de hele smalle uitvoering zodat de bestuurder met twee ellebogen buitenboord kon rijden .......... Er was met die uitvoering slechts één probleem, de Kenwoodsticker paste niet meer op de achterruit!

O ja, en de deuren waren van RVS gemaakt om te voorkomen dat deze anders te snel weg zouden roesten door het zweet dat van onder de oksels in de deuren liep.

Rob

aangepast door RobPt
Link naar reactie
  • Administrator

De huidige eigenaar heeft hem in deze staat (waaronder nog nooit op naam gesteld) gekocht uit een verzameling met als doel hem weer te verkopen. Dan zou ik er ook geen meter in rijden. Los van wat je vindt van de Manta als zodanig zijn niet gerestaureerde of niet vertunede exemplaren in een staat die uberhaupt nog toonbaar is al zeldzaam, dus dit is wel een heel zeldzaam iets.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.