Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Klote Yangkie! Ik vraag mij sowieso af waarom die ruiten niet gelaagd zijn zoals de voorruit... kan een hoop glasellende besparen.

Link naar reactie

Waardeloos, ik heb niet eens een scherm onder mijn klapdak, bij mij komt het dan echt naar binnen.

En wat me nog meer opgevallen is dat de kopschoppers in IJmuiden toch wel errug zwaar gestraft worden, 80 werkuurtjes..... Tsjonge jongen, het is me wel wat, ze zullen er nog van slijten. Nederland oh Nederland....

Link naar reactie

40 uurtjes overigens (40 voorwaardelijk)

Minderjarig hè.... dan bestaat straffen vrijwel niet in nederland. Meestal moeten ze 2 weken hun zakgeld inleveren.

Werkstraf is een vreemde manier van straffen, werken is toch geen straf, anders hebben de meeste hier levenslang!

  • Like 4
Link naar reactie
  • Administrator

Dat lui die fietsers ten onrechte voorrang geven op een rotonde de rest van het verkeer serieus in de problemen kan brengen :rant:

Hebben jullie daar binnen de bebouwde kom rotondes dan waar fietsers géén voorrang hebben?
Link naar reactie

Ik weet niet of het bebouwde kom is maar er zijn hier twee rotondes waar het zo is.

N246

Ik zie soms levensgevaarlijke situaties ontstaan als er weer zo,n eppo stopt voor een fietser die geen voorrang heeft.

Of van die fietsers die alvast hun hand opsteken om te bedanken voor de voorrang die je hen gaat geven (denken ze) levensmoe zeker?

Link naar reactie

Vandaag hier voor de eerste maal een andere E89 gespot. Donkergrijs metallic en zelfs met een Portugees kenteken. Meestal zijn het buitenlanders die in exotische auto's rijden. Type/uitvoering kon ik zo snel niet zien want hij kwam me tegemoet en ik was zo verbaasd dat er kennelijk hier nog zo'n gek is die in een E89 wil rijden :lol: :lol:

Rob

Link naar reactie

Ik kon nu wel gelijk mijn automatisch werkende alarmlichten testen .......

En, werkte het systeem zoals in het instructieboekje staat beschreven?

Rob

Link naar reactie

Dat een vergeten oliepeilstokafveegdoekje aardig wat ellende kan veroorzaken.... :rant:

Dat doekje wordt dan opgevroten door de dynamo die daardoor vastloopt.

De multiriem wordt nog even over de stilstaande pulley getrokken, dat wordt nogal warm waardoor ook de onderliggende pulley aan flarden gaat en de multiriem knapt. :muur:

multi.jpg

Pulleys.jpg

Het verfrommelde doekje uit de dynamo gepeuterd, nieuwe pulley (is bevestigd met een T50 torx die ik niet had) en multiriem gemonteerd.

Dynamo werkt gelukkig weer als vanouds, dat scheelt weer een paar honderd euro. :P

Overigens een lastig karweitje als je geen brug tot je beschikking hebt en het allemaal bovenlangs moet doen; de riem van de waterpomp en dynamo is wel te doen, maar de -onderste- riem voor de airco is een ramp.

Gelukkig heeft vrouwlief kleine handjes en met wat gevloek en gesteun is alles in orde gekomen. :clapping:

Moraal: ruim je T*&%$#@zooi op ! :cool:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.