Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Was zeker te veel moeite om die laatste berekening ook nog even voor ons te doen?

:171:

Nou, vooruit dan maar,

In Nederland zijn 4200 tankstation waarvan ongeveer 1000 langs de grensstreek.

Velen hebben de deuren moeten sluiten en velen werden ontslagen.

Om 4000 mensen een jaar lang een uitkering te geven kost de staat (ons) 60 miljoen.

"Ben ik nou zo slim of zijn ze in Den Haag nou zo dom"

Allemaal onnodig Marco!

Link naar reactie

Dat ik afgelopen woensdagmorgen voor een verkeersdrempel ben doorgegleden en daarbij mijn linker voorkant van mijn bumper
op een onzachte manier hiermee in aanraking is gekomen.

Vandaag bij daglicht bleek dat er ook aan de voorkant een scheurtje zit, dus maar aangemeld bij de verzekering en een bezoek
gebracht aan de schadehersteller.

Blijkt dat deze bumpers niet te herstellen zijn, dus moet er een hele nieuwe op. :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

^Nope, da's de Aerobumper (met ronde mistlampen). Da's pre facelift.

Let op dat ze je geen "gewone" faceliftbumper aansmeren (met rechthoekige mistlampen). Past ook en da's deze:

25f3st4.jpg

Vraag dus om de M bumper (zonder mistlampen) da's deze:

5719253345_d99b921d01_b.jpg

Let op dat ze alle benodigde onderdelen ook bestellen, daaronder de air ducts, de beugels en een nieuwe bodemplaat (je huidige bodemplaat sluit niet goed aan).

Link naar reactie

Dat de bumper niet te repareren is klopt niet: mijn aero bumper is -na een aanvaring met een parkeerlift, wat een flinke scheur in de bumper opleverde- onzichtbaar gerepareerd. Is uiteraard een stuk goedkoper dan een nieuwe bumper en misschien verzekeringstechnisch ook een stuk interessanter. Prijsindicatie: kostte mij in 2012 een honderdje of twee. Lijkt me het overwegen waard. Succes !

Edit: zie. hier #194

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
  • Administrator

Haha smaken verschillen, een 35is tja wat een blok ligt daar in niet normaal dat zou ook de doorslag gevende reden zijn als ik een 35is zou kopen.

Ik ben met iets bezig (wat al 99% rond is, nee niet mijn buik Sander) maar dat hoor je nog wel........

Link naar reactie

Dat de euro echt enorm aan het dalen is tov de dollar......

Ja man, dat is niet erg wanneer je een biertje koopt maar wel een container vol met goederen uit China.

En dan heb ik heb nog niet eens over de verscheping.

Scheelt tov 2013 zo'n 11% en als dat in dit tempo doorgaat zullen de prijzen van alle import goederen snel omhoog gaat.

Dat verdomme grotendeels door die gekken die de mh17 hebben neergeschoten.

De roebel heeft inmiddels aan de helft moeten inleveren en daar zijn de russen niet blij mee!

Zo kopen de russen massaal goederen in nu de roebel nog wat waar is en dat zou hier ook wel eens kunnen gebeuren.

Zo gaat "Jantje" naar de bliksem.

Link naar reactie

Nou dat is misschien wel verstandig.

Het ECB gaat meer dan 1000 miljard in de economie pompen door o.a. obligaties op te kopen. (...hebben ze afgelopen donderdag besloten...)

Dat houdt in dat er een overschot aan geld komt bij de banken (dat is ook de bedoeling), met als gevolg dat mensen en bedrijven makkelijker aan geld kunnen komen (dat is ook de bedoeling).

Maar dat heeft als gevolg dat er (dus boven de nu aanwezige) aanzienlijke inflatie aankomt, omdat er geen productie tegenover dat geld staat....

(gebeurde dat ook niet 100 jaar geleden in duitsland? :lol:)

Dat is dus nadelig voor iedereen die geld heeft (dus elke nederlander, want je hebt ook kapitaal in je huis of je pensioen).

Dit is met name een middel om alle kwakkelende economieen in zuid europa te stimuleren, en wij (en duitsland en nog een paar landen) betalen daar uiteraard de rekening van....

Met andere woorden, ze gaan expres inflatie creëren om de euro nòg goedkoper te maken :blink: (en da's zeker voor particulieren helemaal niet goed)

Dus Willem: het gaat nog veel erger worden....

Dat blijkt ook wel want sinds het ecb dit bekend maakte (donderdag) is de goudprijs gelijk met bijna 10% gestegen....

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.