Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Uuhhhhhh Rotterdam noord heeft ook wel wat met die club op zuid...... Spangen is Sparta, de,fanaten, provenierswijk (EMI), Delfshaven heeft wel wat met 010.

Link naar reactie

Gisteren geparkeerd zonder parkeerschijf te plaatsen in het gat Houten. Boete: 90,-

Boete vind ik OK maar dit is toch buiten alle proporties.

Straks maar even de parkeerwacht een schop geven. Dat is volgens mij goedkoper en leuker.

Link naar reactie
  • Administrator

Tis tegenwoordig sneller om een boete te betalen dan je parkeerschijf te pakken....

Dus waarom al die moeite doen als het makkelijk kan

Link naar reactie

Boete had ik eergisteren al overgemaakt: 29 km te hard in de nacht nabij Leiden. Staan ze om 23.30 uur in het donker op een brug te laseren.

Met zo'n boete heb ik in principe geen probleem. (Hoewel je je kunt afvragen of 23.30 laseren in de nacht een wezenlijke bijdrage aan de veiligheid is).

Moet je gewoon niet te hard rijden.

Link naar reactie

Vandaag weer eens een stukje gereden, zo'n 1000km van Hoofddorp naar Civray in Frankrijk waar ik woon.

Het was een gekkenhuis bij Parijs, zelfs al voor de splitsing A1 - A3 stond ik in de file. Nu ben ik er inmiddels goed bekend en heb de vertraging binnen de 20 minuten kunnen houden. Dat kost dan wel € 7,- extra voor de tunnel naar Versailles.

Wat me opgevallen is, is dat deze nieuwe tunnel in de A86, die 10km lang is, er bizar uitziet. Hij is namelijk maar 2 meter hoog. Omdat de maximum snelheid 70 km/h is lijkt het een eeuwigheid te duren voor je er weer uit bent. Wat nóg vreemder aanvoelt is dat er behoorlijke hellingen en afdalingen in de tunnel zitten, het is aan de Fransen niet toevertrouwd rechtuit te boren. 35.gifOok opvallend is een afslag halverwege, zeker voor mensen die het niet meer kunnen aanzien.

Als je de kans krijgt moet je deze tunnel zeker eens nemen, het is echt heel bijzonder.

hqdefault.jpg

Link naar reactie

Dat het hier, in dit immer rustige provinciestadje, nu toch ietsje minder pais en vree is. Vannacht is er iemand geliquideerd in z'n auto, met zeven kogels, uitgebrande vluchtauto en de hele rataplan. Dat was overigens wel helemaal aan de andere kant van de stad.

Vanochtend een gewapende overval op een coffeshop, met twee vluchtende daders op een scooter en een politiehelikoper die continu rondjes vliegt boven je woning. Dat was namelijk op 200 m. hier vandaan.

Link naar reactie

Dat het hier, in dit immer rustige provinciestadje, nu toch ietsje minder pais en vree is. Vannacht is er iemand geliquideerd in z'n auto, met zeven kogels, uitgebrande vluchtauto en de hele rataplan. Dat was overigens wel helemaal aan de andere kant van de stad.

Vanochtend een gewapende overval op een coffeshop, met twee vluchtende daders op een scooter en een politiehelikoper die continu rondjes vliegt boven je woning. Dat was namelijk op 200 m. hier vandaan.

Ik lees net dat het een afrekening is van de mocro maffia, een nieuwe groep jonge ondernemers die bereidt is de handen uit de mouwen te steken en een wezenlijke bijdrage wil leveren aan een van onze belangerijkste exportproducten.

Jullie zijn wellicht een tikkeltje jaloers op die jongens die op hun achtiende jaarlijksal meer verdienen dan wij in ons hele leven.

  • Like 1
Link naar reactie

Dit was poging 2, de vorige keer ( enkele maanden geleden) was het zijn neef hier bij sportcentrum "de Pelikaan " nu was het in tegenstelling van Jeroen heel dicht bij mij in de buurt.

De man stond al lange tijd op de beruchte dodenlijst die hij tot gisteren was ontlopen.

Link naar reactie

Op BNR hadden ze het over de 'relatiegeschenken' wat de politici hebben gekregen.

Opvallend vond ik dat de PVV, PVDA, SP en D66 geen inzage wilden geven....

Vond overigens daarbij, dat er niet echt wat bijzonders bij zat. Iedereen krijgt wel eens wat, denk ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.