Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Goed de auto nalopen en alles laten herstellen wat maar enigszins beschadigd is. Het kost je toch geld, kun je het maar beter nu goed laten opknappen dan wanneer je later nog iets tegenkomt.

Link naar reactie

Gewoon een all risk klassieker verzekering op basis van een taxatie rapport van de KNAC. BMW is verzekerd via een youngtimer verzekering van Knac, dat is wa plus......

Link naar reactie

De afmetingen ( van de vogel ) zijn geen garantie voor kwantiteit, de kwaliteit ( van de stront ) wordt dan weer bepaald door hoe snel het door je lak heen vreet. Al met al een onfris praatje, zolang je het direct na het "spotten" verwijderd ga je in ieder geval geen maat ( lees: "last" ) hebben wat de kwaliteit betreft.

Feit is wel dat de gemiddelde "terror-duif" er ook wat van kan. Wij hebben in Frankrijk veel vleermuizen, hele kleine porties maar extreem agressief op autolak, kwantiteit bijna nul maar kwaliteit waar je tralies mee uit het beton kunt branden.

In elk geval is het snel verwijderen een noodzaak.

Wat mij vandaag verder is opgevallen is dat mijn 4,4 liter V8 meer dorst heeft bij 80km/h dan bij 140 km/h op de Franse autoroute. Of komt dat doordat je in Nederland elke 3 kilometer een stoplicht/rotonde/verkeersdrempel/dorp tegenkomt?

Link naar reactie

Begin November, dus boot uit het water.

Wat opviel was de groene aanslag overal die er in oktober is ontstaan. Komt doordat het vocht (regen/mist etc.) in ons klimaat niet meer opdroogt.

Betekent ook dat alle roest gevoelige autos het ook flink voor de kiezen krijgen.

Eigenlijk dat soort auto's dus 6 maandjes in een garage stallen.

Wil je een roestgevoelige dure okassie kopen uit het buitenland? Dan bijvoorkeur uit Midden Duitsland/Italie!

Link naar reactie

Leuk bedrag. Waarschijnlijk hoger dan de toenmalige nieuwprijs in de US. Het is natuurlijk wel een s54.

De s54 m coupé krijgt daar mythische status zo langzamerhand. Komt natuurlijk ook deels omdat ze daar volgens mij nooit de s50 hebben gehad.

Meestal zijn auto's in de US goedkoper, maar ik denk dat er in de toekomst wel een aantal europese exemplaren daar naartoe verscheept gaan worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.