Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik ben geenszins voornemens een discussie te ontketenen.

Maar je zegt het sleutelwoord zelf al: "West-Europa".

Als je in Azie, Afrika of weet ik veel waar met je handen aan een kind zit, hakken ze je handen en je wokkeltje eraf. En terecht mijns inziens.

In Amerika krijgt een pedo 315 jaar cel. Die komt zekers te weten never ever nooit niet meer vrij.

http://www.nu.nl/bui...e-pedofiel.html

Hier krijgt in het barmhartige Nederland krijgt de arme pedo een taakstrafje:

http://www.destentor...straf-1.3575469

Dus ja, het ligt er maar aan waarmee je de vergelijking wilt maken.

Feit is echter dat als ik mijn parkeerboete niet betaal ik mag gaan zitten, terwijl een pedo een werkstrafje krijgt en nooit het kooitje van binnen ziet.

aangepast door gsusivo
  • Like 2
Link naar reactie

De straffen in Nederland liggen gemiddeld op hetzelfde niveau als in andere West-Europese landen.

klopt wel,en wat ik heb begrepen (van iemand die in de reclassering werkt) is nederand (hoe ongeloofwaardig ook)een van de landen waar het meeste van de straf ook uitgezeten word.

Link naar reactie

dat ik ,wanneer ik deze e89 zou kopen bij ekris ik nog best een aardige inruilprijs krijg voor de huidige z!

http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/z4/9727882

maar dat ik deze ook wel mooi vind behalve dan die creme bekleding ,lijkt mij niet handig.

http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/z4/9733310

of deze

http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/z4/9389707

hmm ik denk dat ik nog harder moet gaan sparen.

Link naar reactie

nee ik ben er niet geweest .

wel bericht terug gehad op mijn antwoord dat ik er even over na moest denken.

Geachte heer Gest,

Begrijpelijk dat u hier over moet nadenken maar om zeker te zijn van deze deal zou ik niet te lang wachten want er zijn meerdere reacties binnengekomen.

We hebben de auto donderdag met alle fotos online gezet en in principe staan alle opties vermeldt op de site van Autotrack.

Indien gewenst kan ik maandag nog wel een originele optielijst van deze BMW toesturen.

De inruilwaarde is denk ik ook niet verkeerd en op de fotos te zijn is de Z4 Roadster ook goed uitgevoerd dus vandaar.

Kan het overigens zijn dat de laatste foto die is toegestuurd , van het interieur; van een andere Z4 is?

Op die foto is namelijk geen navigatie te zien en de auto moet dat volgens mij wel moet hebben?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

tja volgens mij wil hij de e89 wel graag kwijt.

Link naar reactie

Ik ben geenszins voornemens een discussie te ontketenen. Maar je zegt het sleutelwoord zelf al: "West-Europa".

Als je in Azie, Afrika of weet ik veel waar met je handen aan een kind zit, hakken ze je handen en je wokkeltje eraf. En terecht mijns inziens.

Over welke Afrikaanse en Aziatische landen hebben we het hier Ivo? Zijn dat dezelfde landen waar meisjes op hun twaalfde uitgehuwelijkt worden? De landen waar het de schuld van een vrouw is als ze verkracht wordt? De landen waar homo's op het dorpsplein opgehangen worden? Waar meisjes verminkt (besneden) worden? Waar een vrouw niet mag scheiden, maar wel klappen opvangen?

Ja, op die landen mogen we echt jaloers zijn als het over rechtspraak gaat... :lol:

Link naar reactie

uit je woorden maak ik een beetje op dat je er niet veel waarde aan hecht of zie ik dat verkeerd?

Nou, dat weet ik niet. Ik heb er geen ervaring mee. Ik neem aan dat je geen rechten aan het bedrag kunt ontlenen, er kan immers altijd iets zijn dat ze op de foto's niet gezien hebben. Dus dan kunnen ze wellicht vrij makkelijk een hoge prijs bieden, om je naar de zaak te lokken?
Link naar reactie

om je naar de zaak te lokken?

hmm ja dat zou kunnen ,is dom want als ik er zou staan en ze bieden ineens een rug minder vanwege een kleinigheid ben ik zo weg.

maar misschien heb je gelijk.

ik ben nu niet echt heel erg van plan om een andere auto te kopen maar ik kijk er wel naar,en meestal word dat ineens serieus lijkt wel.

Link naar reactie

Dat poule biljarten best wel gevaarlijk kan zijn....

Bij ons op kantoor staat op de 10e verdieping een pooltafel. Afgelopen vrijdag werd er onder het genot van een biertje een stevig potje gespeeld. Na afloop werd er nog een beetje "na geschoten". Tot er een bal iets te hard van tafel vloog. Dat gebeurt wel vaker. Echter dit keer door een open raam. Ladingsplaats? De motorkap van een Audi A8 L W12. Oeps :huh:

screenshot20130225at332.png

De chauffeur zat (gelukkig) in de auto te wachten op zijn baas (iemand uit de Quote 500). Probeer die deuk maar eens uit te leggen.

O ja... de biljartbal is overigens weer terecht.

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie
  • Administrator

Gevalletje uitdeuken zonder spuiten?

Een beetje pouler kan die deuk er met een ferme stoot van binnenuit wel weer uitkrijgen. Moet je alleen die tafel naar beneden zien te krijgen...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

O ja... de biljartbal is overigens weer terecht.

Gelukkig maar, want anders was de schade het dubbele geweest :lachen:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in