Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

meeste ritten zijn al een rit er naar toe van uit de uithoek waar ik woon.

Geen excuus voor een liefhebber van een Z4.

Neem nou Tony en Hilde (Bojan), die komen vanuit Gent naar bijna iedere rit in Nederland, weet je hoeveel kilometers hun daarvoor maken? :clapping:

En weet je hoeveel kilometers de rit organisatoren maken alvorens een rit gereden kan worden? :hypocritesmiley:

Heb je dit jaar al aan een rit deelgenomen? :sFun_whistle:

aangepast door Driez
Link naar reactie

maar veel valt verkeerd qua datum.als er een rit hier in de buurt is en ik ben niet verhinderd zal ik eens meerijden :)

Daarnaast vind ik rijden heel leuk, ben er vaak op uit op een mooie avond of in t weekend. Alleen kilometers op de snelweg dat vind ik dus niks, of de weg moet echt leeg zijn.

Datum verkeerd, snelweg vind je niks, alleen mooie avonden, je stelt zoveel eisen waardoor je nooit zou kunnen rijden. Bullshit!

Mijn advies: Koop een fiets en verhuis naar een land waar ze geen snelwegen hebben en waar de wegen leeg zijn!

Heb je of wil je een Z?

Je schrijft meer meters dan je rijdt!

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Gaat 'ie weer een beetje meneer Nijmeijer? ?

Ieder moet voor zich weten wat hij/zij 'te ver' vindt qua afstand. En tuurlijk, tijd moet ook schikken. Maar dat er mensen zijn die vrijwel altijd van hot en her aangereden komen verdient een diepe buiging ??

  • Like 1
Link naar reactie

Datum verkeerd, snelweg vind je niks, alleen mooie avonden, je stelt zoveel eisen waardoor je nooit zou kunnen rijden. Bullshit!

Mijn advies: Koop een fiets en verhuis naar een land waar ze geen snelwegen hebben en waar de wegen leeg zijn!

Heb je of wil je een Z?

Je schrijft meer meters dan je rijdt!

How Willem , rustig aan. Iedereen maakt voor zijn eigen uit wat hij wil/kan. Kwestie van prioriteiten stellen. Moment dat ik in mijn ZZZZ stap begint het genieten. Snelweg , kronkelende wegen , zelfs onverharde wegen, maakt mij niet uit . Als we tijd hebben ( lees als AAGent niet thuis speelt :-) rijden we mee met het forum.

aangepast door bojan
Link naar reactie

voornamelijk scheepvaart ja. Voor een Wartsila 46 motor. (boringxslag =460x580mm).

Maar wel 4 kleppen per cilinder.

Toch leuk om zo nu en dan aan dat soort spul reparaties te doen :)

Ze bestaan nog groter, wartsila 72 (720x3086), maar dat soort langzaamlopers (70-90rpm) worden nauwelijks meer toegepast.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb IOS8 geïnstalleerd op m'n iPad en ik heb nu toetsenborden met o.a. emoticons:

⛵️✅☔️⚠️⬛️©♻️⛔️

Edit: valt me alleen op dat de meeste die ik geplaatst had nu niet zichtbaar zijn.

aangepast door DSign
Link naar reactie
  • Administrator

Mij is zojuist dit verhaal opgevallen. Je hebt gekken (in dit geval de nu drieborstige vrouw) en je hebt dwazen ( in dit geval de dokter die deze oepratie heeft uitgevoerd) zullen we maar zeggen ... :blink: Paul Verhoeven had dus kennelijk een nogal vooruitziende blik in 1990 ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.