Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Tsja ik weet iemand die onlangs dacht/zei dat dat allemaal door joodse zionisten in scene gezet zou zijn....

Zou ze dat nog denken?

Zo zie je maar hoe gevaarlijk IS (dus eigenlijk het vervolg op al qaida ) is. Meedogenloos en barbaars.

Link naar reactie

Ik denk dat zij, en blijkbaar velen anderen, daar zeker nog achter staan getuige de FB page die is opgericht om haar te steunen met nu al om en nabij de 6000 likes !

https://www.facebook.com/pages/Wij-steunen-ambtenaar-Yasmina-Haifi/676154822465592

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie

Als ik die pagina lees zijn het wel weer de kneusjes van de samenleving die achter haar staan.....

Dat er dat soort pagina's bestaan....

Ze had gewoon gelijk bij de eerste reacties uit de media moeten zeggen dat ze een fout had begaan en dat het kant noch wal raakte. Dan ga je ff diep door het stof maar dan waait het binnen een dag over (de media heeft geen zin om alsmaar te herhalen dat je een fout bevestigd ;)). Dan was ze wellicht geeneens op non actief gezet (of ontslagen? ik weet niet wat haar status nu is)

Maar ze was zo dom om te proberen er een mooi verhaaltje omheen te breien om gezichtsverlies te besparen. Maar alles wat je dan zegt maakt het alleen maar erger.

Niet slim.....

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Dienstmededeling: ik heb een aantal posts over het Israelisch / Palestijns conflict verwijderd. Naar mate we er dieper op in gaan merk ik dat er een gebrek aan nuance ontstaat. Ik wil geen posts die voor één der "partijen" ook naar (mijn :hypocritesmiley::171: ) objectieve maatstaven kwetsend zijn. Daarvoor is een BMW forum ook niet echt de meest aangewezen plaats: er zijn tal van andere sites waarop je volop van dat soort reacties kwijt kunt.

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, maar zoals je zelf aangeeft kan de discussie ook de verkeerde kant opgaan. Dat is natuurlijk subjectief, maar dat was hier naar de mening van uw dienstwillige administrator het geval en daarom zijn er wat posts verdwenen ...

Link naar reactie

Beste admin, dan lijkt het me wijzer dat je de bovenstaande post van de verwijderde posts ook maar verwijderd,

Want het lijkt me evident dat anderen( bv ik) daar dan ook wat van gaan zeggen m.a.w, hier helemaal geen sociaal maatschappelijke onderwerpen meer bespreken.

Vind ik prima want dan is het duidelijk waar de grens ligt.

Link naar reactie

@Maurits, prima dat je posts verwijderd maar ik zou wel graag willen weten over welke onderwerpen er wel gepraat mag worden hier in de off topic lounge ? Natuurlijk is dit een gevoelig onderwerp voor een aantal mensen, waaronder ondergetekende ,maar neem aan dat iedereen hier wel de beschaving heeft het netjes te houden.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^ allemaal tezamen: er kan hier vrijwel alles geponeerd worden. Maar alles met in acht neming van gebod nummer 1: toon respect naar elkaar. Dat is niet beperkt tot de forumleden die je toch al kent. Iedereen van wie hier een post verwijderd is en wil weten waarom: vraag het per PM gerust nog een keer...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dat sommige forumleden je gewoon niet (willen?) horen en stoicijns de andere kant op kijken terwijl ze over straat lopen, terwijl je luid toeterend en roepend (in een open cabrio) langsrijdt!! Vandaag, Jonker Fransstraat Rotterdam 13.50 uur, Pho de Bimos. Gehoorcheck nodig of wilde je me echt niet kennen? :lol:

Link naar reactie

....... de andere kant op kijken terwijl ze over straat lopen, terwijl je luid toeterend en roepend (in een open cabrio) langsrijdt!! Vandaag, Jonker Fransstraat Rotterdam 13.50 uur, Pho de Bimos. Gehoorcheck nodig of wilde je me echt niet kennen? :lol:

Wss. gehoor check nodig, of even afgeleid, niet goed opgelet of, zo

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.