Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Als het echte prutsers zijn, dan kan een ruilblok wellicht beter zijn. Wie weet wat ze nog meer verprutst hebben.

Maar een chinees helicoilsetje hoeft niet meer dan 20 euro oid te kosten (zit je wel met ebay achtige levertijden). Een timesert setje kost snel 100 euro+ (en moet ook vaak uit de us komen)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Dat vandaag eindelijk de onderdelen 330d van Richelle naar de sloop gaat en wij de garage vol hebben liggen met losse onderdelen :lol:.

RoNi BMW parts voor al uw e46 onderdelen...

Link naar reactie
  • Administrator

Dat als je 79km/H rijdt waar je 50 mag in Duitsland ook wel wat kost <_<

Toch 105 euries bovenop de kosten van de Limborit......toch maar even een naheffing van 1 euro per persoon vragen :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Dat als je 79km/H rijdt waar je 50 mag in Duitsland ook wel wat kost <_<

Hoeveel punten heb jij inmiddels al wel niet gespaard in Duitsland? :lol:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik dacht dat Mohenkikaan daar prima ervaringen mee heeft. Ik heb me wel ooit aangemeld, maar er uiteindelijk niks mee gedaan. Als je je aanmeldt moet je er rekening mee houden dat ze zeggen dat ze het niet voor eenmalige klusjes doen. Als je dan aangeeft dat je vaker onderdelen verwacht dan is dat probleem ook opgelost ...

Link naar reactie

Ja, die 55 was gebaseerd op een belrondje langs reisorganisaties. Ik vond dat al vrij beperkt; dan mis je iedereen die rechtstreeks een ticket boekt bij de airline.

En misschien zijn het er nog wel meer. Er zijn nog steeds mensen van wie de nationaliteit niet bekend is. Ben benieuwd wanneer ze de passagierslijst vrijgeven.

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

ga ik niet vanuit zeeland even naar duitsland rijden ;)

dat bedoelde ik ook niet, maar ik woon vlak bij de grens, dus als het niet te ver is, kan ik wellicht iets voor je betekenen :)

Link naar reactie

173 Nederlandse onschuldige slachtoffers, wat een kl*te wereld leven we toch, ziek word je ervan ....

Link naar reactie

Weer terug ben uit Falmouth en weer ff twee weken thuis ben en dan weer voor een week richting Kopenhagen vertrek voor een EK J24 (bootjes) :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.