Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat mijn cdrom van de navigatie een verouderde versie is van 2003. (Z4 2003)

Weet iemand waar ik de laatste update kan aanschaffen?

Kan ik deze daarvoor gebruiken?http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/software-navigatie-en-geografie/m824930950-cd-dvd-navigatie-bmw-z4-e85-e86-europa-2014-flitspalen-mk4.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr

aangepast door Driez
Link naar reactie

Volgens mij moet je 40 euro betalen (voor de dvd; het is 10 euro per land (als je een cd systeem hebt (mk3))).

En dat vind ik best duur voor een illegaal gebrand dvd'tje wat uit een nieuwsgroep is gedownload <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Uhhh eur 10,- per stuk. Is mij niet helemaal duidelijk of de adverteerder bedoelt dat hij de totale 2014 dvd heeft weten te verspreiden over 11 (!!!) dvd's die je dan voor eur 45,- krijgt. Kweenie hoor, maar lijkt me nogal irritant als je tussen hier en Italie of Zuid Frankrijk 4 verschillende dvd's nodig hebt. Ik zou dat eerst even goed navragen bij de verkoper Willem!

Link naar reactie
  • Administrator

Willem, voordat je wat koopt... ik heb GEEN kennis van het BMW navigatiesysteem, dus hulp zul je elders moeten zoeken :lol::P

Maar wil er natuurlijk wel even naar kijken als het nodig blijkt te zijn :)

Link naar reactie

Dat Anja de achtervelg ook tegen de stoeprand heeft geparkeerd. :muur::rant::sSW_saberfight::sFi_hammer2::TFR11C0:

&^%$@*!$% zei ik.

"Jij krijgt meer bekeuringen per jaar dan die velgen kosten" krijg je dan te horen.

Tja, lul er maar eens tegen.

Ik ben voorlopig even niet bereikbaar.

Heb al iets anders op het oog,

101115-BMW-X5-Cabrio.jpg
aangepast door Driez
Link naar reactie

Mij viel op dat een helikopter van het leger hier zojuist voor de tweede keer zeer laag over kwam vliegen. Dusdanig laag dat de ramen ervan trillen en je de radio niet meer hoort.

Vervolgens geland op een veldje hierachter en na 10 minuten weer verder gevlogen.

Benieuwd waar dat nou om ging. Even een pakketje afleveren of zo? :P

Link naar reactie

Alu blok of ijzeren blok? (let wel op dat je opa in de jaren 50/60? oid automonteur was, en ik denk dat je nu niet aan een bmw isetta aan het sleutelen bent :wink: )

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Als het (alu) blok heet is geweest is dat vaak ook geen optie meer.

Standaard test bij een alu blok als je de kop eraf haalt is dezelfde kopbout weer even erin en aantrekken op juist moment. Als je de draad stript is het exit blok (aluminium verzwakt door hitte). Dat bespaart je de aanschaf van koppakking, rekbouten en een hoop werk waar je niets aan hebt als je toch voor een ruilmotor moet gaan.

Link naar reactie

en Guido de beste man heeft nog tot ongeveer het jaar 2005 gesleuteld ook aan modernere auto's.

Ok, dat wist ik niet, mijn opa was dan dus beduidend ouder ;)

Je moet misschien ook overwegen of je een helicoil neemt of een timesert. Dat hangt heel erg af van de locatie van het gat welke het beste geschikt is. Timesert is een echt inzetbusje, dus meer geschikt als je in de knoei komt met hele dunne wanddiktes (helicoil zet kracht op de wand, timesert niet/minder)

Helicoils zijn wel veel goedkoper (dat zijn dan geen sets van helicoil zelf, maar namaak setjes) en makkelijker verkrijgbaar. Timesert is relatief duur. Welke maat zoek je eigenlijk?

Het strippen van de draad in een alu blok komt heel veel voor. Als er echt door een mongool eerder aan het blok gesleuteld is dan weet je ook waar dit door komt.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.