Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Nou, dan moeten ze daar maar eens een productieauto van maken, lijkt me wel een leuke aanvulling op ons nederlands wagenpark

Ik zou graag eens in hot persuit zijn met zo,n copcar( ik dan graag in een M 4 of een Gpower Z4 haha.

Link naar reactie
  • Administrator

Zucht je leerschool zit er inmiddels wel op....prutsert <_<:P

Moet je maar beter betalen....... :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

hmm wij zaten ook in die wolkbreuk mij viel op dat er evengoed een aantal leipen (busjes ed) flink door bleven rijden zelfs zonder verlichting .

ik denk dat wij wel aan de rand zaten want binnen tien minuten waren we er weer vanaf.

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit in zulk slecht weer heb gereden als gisterenavond. Zicht was echt 0.0. De grip daarentegen 100%! Die Uniroyal Rainsports zijn echt mega op nat wegdek.

Link naar reactie

Nee..... hij heeft daar een bril voor.

Heb je die niet bij hun in het rek zien hangen? x-ray brilletjes.

Normaal worden ze voor andere toepassingen gebruikt, maar voor autorijden kunnen ze kennelijk in sommige situaties ook heel handig zijn :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Je zag echt geen lichten meer, alsof er continue een brandslang op de voorruit leeggespoten werd. Ik heb op een gegeven moment dan ook maar een afslag genomen om van die beroerde A31 af te komen, want ZOAB... dat kennen ze letterlijk en figuurlijk niet in Duitsland.

Eenmaal van de snelweg af, was het een stuk beter rijden.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Met 30 km/u blijf je ook met Nangkangs wel op de weg bij regen. Met Uniroyals houd je zelfs met 130 km/u op glad asfalt nog grip :P

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.