Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dat is een bewuste keuze Patrick. Naar aanleiding van discussie in dit topic is besloten om helemaal geen foto's in handtekeningen meer toe te staan. Een goed alternatief is een of meerdere links in je handtekening naar het / de relevante topic(s) in de members gallery.

Link naar reactie

ik mis een hoop foto's uit oa. MdV z'n handige how to's wel jammer.

Welke How-to of topic bedoel je ? I

k dacht n.l.dat ik alles in de How-to sectie had geplaatst

Link naar reactie

Euh koplampen, en die van de cruisecontrol, weet alleen niet of jij die al een PDF van had gemaakt.

Heb je een linkje naar het topic ? Kan ik het nakijken.

Link naar reactie

En hier lijkt de openings post verdwenen of ik heb t verkeerde topic voor me

Ja.......nou snap ik het.......dit zijn Z4 onderwerpen.......daar had ik geen How-to's van gemaakt, wie zit daar nu op te wachten :hypocritesmiley:

Deze posts heb ik niet in het archief dus MdV moet foto's er opnieuw bijplaatsen of ze mij toesturen anders kan ik er geen How-to van maken.

Link naar reactie

Het is wel iets bestaand (nou ja, waarschijnlijk zelf gemaakt, maar geen render dus), maar ik denk dat de meeste mensen niet doorhebben dat zo'n auto hier binnen een half jaar stuk is.

Ik heb de foto's bekeken, en naast dat er doodleuk een gedeelte van het voorste subframe mist (verstevigingskruis, want die past niet meer ivm de uitlaat waarschijnlijk), heeft die auto ook geen binnenspatborden etc.

In hoeverre dat belangrijk is in dit klimaat... daar kom je na een half jaartje wel achter :lol:

Het is een mooi project (ook leuk om te zien hoe laag die corvette motor wel niet in het chassis kan liggen), maar 100% een showauto die dus niet/nauwelijks kilometers maakt (kan maken).

De meeste van dit soort bouwwerken maken als ze af zijn <500km/jaar volgens mij. Je kan je afvragen in hoeverre het dan nog een auto is.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

De C6 corvette met ls blok staat toch nog hoog op m'n lijstje.. Interieur is dan wel plasticfantastic denk niet dan de corvette hoeft onder te doen voor een Europese auto :)

Een corvette is ook wat onamerikaans als het om wegligging en prestaties gaat, die zijn nl. Wel goed.

Ik blijf het verbazend vinden dat een land die wel een spaceshutle kon bouwen geen betere autos kan maken.

Het mist daar toch aan verfijning

Link naar reactie

Ik blijf het verbazend vinden dat een land dat wel een spaceshutle kon bouwen geen betere autos kan maken.

Het mist daar toch aan verfijning

ze kunnen het wel,maar in de states zijn de wegen nu eenmaal een stuk rechter en ruimer dan hier!

stond laatst in een stuk in topgear

Link naar reactie

Ik ben er nooit geweest dus ik kan niet anders dan mijn mening baseren op tv beelden, maar als ik die eindeloze reeks achtervolgingen zie in al die amerikaanse tv serie's denk ik, nou dat was vast makkelijker in een auto die niet overhelt in de bochten en extreem onderstuurd.

Bmw' en mercedes zijn toch ook populair in de states? Kennelijk is er daar ook wel behoefte aan wat meer kwaliteit.

Link naar reactie

hmm als je op tv dan ook een achtervolging ziet waarbij de beemer wegvlucht kun je het verschil vaak goed zien.

maar vergis je niet n de amerikaanse cop cars,deze willen (vaak op de interstates)nogal aangepast zijn.

zeg maar "cop engine,cop brakes,cop suspension..." 500+pk is vaak wel aanwezig met aangepast onderstel en zo!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.