Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Mij viel deze goed leesbare, duidelijk geschreven, foutloze advertentietekst op;

Deze maserati is excutive gt uitvoering voorste achter hooft steunen bleutoot 7" beeld schermen met beutoot koptelefoons kpn digetenne kost €12.50 pm deze auto heeft hertenleder dvd achter uit camera te zien in comand orgneel carkit Nokia is orgieneel nl auto auto heeft nieuw 4 banden 245-40-19 michelin -285-35-19 toyo nieuw m2010 let-achterlichten orgnl maserati heel duur dat ziet uw bijna niet met oude modellen heel aparte uitlaat gluid spieciale uitlaat dit hoort heel anders dan maserati quattroporte gluid ferrari f430gluig hoort uw nieuw dynamo orgieneel denso nieuw wiellager links achter orgnl nieuw riem orgnl nieuw. Bougies orgnl nieuw olie met filter orgnl dealer nieuw achter ophangingen orgnl heeft totaal €3500 gekost groot onderhoud deze matrode maserati is enige in nl is van rtl 4 directeur geweest 1"eigenaar met boekjes enz? Mvg adda MB nr 061111 EXCUTIVE GT BETEKENT SPIECIALE SPORT GRILL ' 19"grond sportvelgen maar ik heb ze mat zwart gespoten apart look spieciale sport stuur met mahonihout spieciale herten leder choi kleur en kost nieuw prijs ongeveer €5000-€10000 meer prijs luxer uitvoering zakelijk dan sport gt alleen maar 20" meer auto is zien waard mobiel 003161111 mvg y. A. Oz

aangepast door Individual
  • Like 3
Link naar reactie

Het is veel te ingewikkeld om in kaart te brengen hoe groen een auto nou daadwerkelijk is (dus fabricage vanaf de grond af)

Qua fabricage moet je dan zelfs gaan inventariseren hoe bijv. arbeiders van een fabriek van toeleveranciers naar hun werk zijn gegaan.

Ook dat is allemaal uitstoot die uiteindelijk gerelateerd is aan het eindproduct.

Link naar reactie

Dat ik hier een prijsopgave heb liggen voor dik 1.100 euro aan werkzaamheden aan de Z... :blink:

Olieservice en filters: 200 euro

Remschijven en remblokken voor: 300 euro

Airco service: 100 euro

Ruitenwisserbladen: 50 euro

Vacuümpomp vervangen: 300 euro

En daar dan nog BTW bij.

Fuck... :muur:

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

^Als ze die werkzaamheden nog niet uitgevoerd hebben kun je best op wat dingen besparen.

Nieuwe Aerotwins zouden je bijvoorbeeld rond de EUR 45 incl. BTW moeten kosten en dan heb je betere wissers dan wat BMW je nu probeert te slijten voor EUR 50,- excl. Wil ik best even voor je kopen en er een keertje op klikken.

Ik zou Ruud ook eens vragen wat hij rekent. Dat is vast veel minder dan dit ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in