Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

@Sander, volkomen mee eens, ik heb ook eens perongeluk bij een invalidebord geparkeerd maar doe dit nooit uit principe en zou het zelfs zeer asociaal vinden.

Anja had het bord ook niet gezien, het stond in het verlengde van de straat zei ze.

@Roger, ssssstttt, ik werk undercover en mijn kenteken is gerelateerd aan mijn telefoon nummer.

Huistelefoonnummer is doorgeschakeld naar mijn mobieltje en die is waarschijnlijk bekend en gerelateerd aan het verzekerde adres.

Link naar reactie

Heerlijke discussie en parkeren op een invalide parkeer plaats vind ik echt aso dus 360. € is nog goedkoop.....

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben in principe tegen invalide parkeerplaatsen. Ze kunnen beter de invalidenkaart geldig maken voor gratis parkeren op vergunninghouders en betaalde parkeerplaatsen. Die plekken zijn namelijk 9 van de 10x leeg en als er al een invalide staat, kan een andere invalide op zoek naar een andere invalideplaats terwijl er naast die plek dan weer lege betaalde plekken zijn. Zo heeft iedereen wat aan op die manier :)

• Like 2
Link naar reactie

Ze kunnen beter de invalidenkaart geldig maken voor gratis parkeren op vergunninghouders en betaalde parkeerplaatsen.

Dat werkt niet. Als je invalideplekken vrijgeeft voor iedereen, dan worden dat de plekken die altijd het eerst vol zijn. De invalideplekken zijn immers de best bereikbare plekken, het dichtst bij de ingang. De invalidenplekken zijn uiteraard met een goede reden zo gepositioneerd: niet iedere mindervalide zit immers in een rolstoel. Ook worden er eisen gesteld aan de route tussen de invalidenplek en de ingang. Die route moet een bepaalde breedte hebben, een maximale hellingshoek, obstakelvrij zijn, etc. Het is vaak niet doenlijk om dat op een groot parkeerterrein / parkeergarage voor elke plek zo vorm te geven.

Bovendien zou je dan eigenlijk ook elke parkeerplek moeten gaan vormgeven als een invalidenplek. Die zijn breder, zodat je naast de auto een rolstoel op kunt stellen. Brede parkeerplekken zou voor de autoliefhebbert ook wel fijn zijn, maar echt realistisch is het niet.

Link naar reactie

TIS draait onder DIS (dus windows->vmware->unix image->DIS) veel sneller/soepeler dan rechtstreeks onder windows.

TIS is op basis van een oracle(?) database, en dat draait dus kennelijk extreem veel beter op unix dan op windows :wink:

Het is ook een manier om TIS te installeren onder windows 8.1, want dat werkt niet meer rechtstreeks dus...

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Vandaag lekker weer, stond met kappie open bij een stoplicht.

Vent naast me draait zn raampje ope en zegt lollig: "zullen we ruilen?"

Ik keek even naar zn vrouw, en zei : "nee hoor"

• Like 6
Link naar reactie

ipv z3, zie totaal niet waar die meegenomen zou zijn........

Ik denk dat het alleen z3 bezitters zijn die dat zien. Die zien een z3 in alles <_<

Ik vind de achterkant een beetje amerikaans aandoen op 1 of andere manier.

Voor de rest is ie duidelijk op bmw's van na 2010 geschoeid (idd e89/F12). Dat is natuurlijk ook logisch voor een modern ontwerp; dan neem je een moderne basis (de e89 in dit geval).

Ik vind de achterkant meer geslaagd dan de voorkant overigens.

Daar hadden ze beter de gewone e89 neus kunnen houden; die is m.i. een stuk mooier.

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in