Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat is een beetje afhankelijk van de definitie van "Nuchter": Geen alcoholische inname sinds >24, >36 of >72 uur? Als het om de laatste gaat: kom ik ergens uit in het op een-na-laatste decennium van de 20e eeuw.... :newblush:

aangepast door Shoveltje
  • Like 1
Link naar reactie

Dat ik nu pas een beetje brak begin te worden van het weekend.... :blink:

Ja shoveltje we worden oud (hoop ik) had maandag avond ook zo iets over me phoeffff

Link naar reactie
  • Administrator

It was a superb tour...

No it was a good tour...

It was not bad...

It was bad...

It was an awful tour...

It was horrible...

BOE BOE BOE!!!

Mhoehahahahahaha

Link naar reactie
  • Administrator

Wat is je gebruikersnaam en wachtwoord voor het AD Ruud? Dan kunnen wij het ook zien. :)

Zie nu pas je opmerking, maar ik heb geen gebruikersnaam en ww :blink: je kunt het gewoon bekijken

Link naar reactie

Hmm. Het vreemde is dat ik nergens het originele bericht kan vinden. Wel allerlei sites waarop staat dat BMW het meldt, maar nergens het bericht van BMW zelf.

Als ik wat rond kijk zie ik ook berichten dat ze voor deze bout zowel n54 als n55 motoren terugroepen. Dan zit de z4 er natuurlijk wel bij in.

Dat plaatje is idd van de n54

Vage zooi allemaal. De dealer kan wellicht duidelijkheid geven. :)

Maar goed, mijn bmw zit er iig niet tussen; de m54 heeft helemaal geen terugroepacties nodig uiterdaard :wink:

(ik denk dat daar ook nooit een terugroepactie voor is geweest überhaupt)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

heb je wat linkjes Guido?

Ik zag wat op een amerikaanse bmw site. Maar niks officieels. Terugroepacties kunnen ook per land verschillen (diverse bmw terugroepacties zijn daar getuige van). In de US vindt men dingen vaker een groot probleem dan hier (aka waarom geld verspillen als je het op legale wijze in je zak kan houden :wink:)

Bij autoblog copy-pasten ze ook maar wat :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.