Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat die mega muts van mij vandaag wederom met de nieuwe velg langs de stoeprand is gereden!

Wat zal morgen brengen............

En altijd wel een smoesje, onvoorstelbaar wat een :rant:

Doe me een lol en spreken jullie eens een hartig woordje met haar op facebook.

Anja Biemold. :muur:

Ik ga een bokbiertje nemen.

Mediator nodig ? Is ongeveer mijn vak......

Link naar reactie

^ Omdat rijden met je hoofd op de zitting van de bijrijdersstoel niet gaat :blink:

Ben het niet vaak eens met croquet, maar ja voor 39 euri een parot kit, je kan er nu 6 naast elkaar hangen. Bij mij gaat dat via de TomTom ook prima st*mper.....

  • Like 1
Link naar reactie

Ben het niet vaak eens met croquet, maar ja voor 39 euri een parot kit, je kan er nu 6 naast elkaar hangen. Bij mij gaat dat via de TomTom ook prima st*mper.....

Natuurlijk is het gewoon een domme actie van mezelf Theo, je weet dat je het niet mag, maar ik was met de bus en daar zit geen carkit in.

Ik vind alleen wel dat de verhoudingen volledig krom zijn, als ik met de bus langs de mac had gereden en een dubbele bigmac menu had besteld die ik vervolgens achter het stuur al rijdend op schoot achter mijn huig had zitten proppen, was er niks aan de hand geweest, maar als je toevallig je foon vast hebt ben je voor € 230 + €7 de sjaak.

Link naar reactie

Nou, dat kan ook anders

Een collega van mij heeft eens een bekeuring gekregen omdat hij een peer aan het eten was tijdens het rijden

Ze dachten dat hij aan het bellen was, maar dat was dus niet zo, toen hebben ze een bekeuring gegeven voor het feit dat hij niet alle handelingen kon uitvoeren, ze noemden dat later een kapstok artikel, waar ze dit sport zaken onder kunnen scharen.

Mijn collega wou er geen dag aan besteden voor een rechtszaak, anders hij waarschijnlijk wel een goede kans gemaakt.

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Administrator

Dat Internet Explorer nog steeds problemen heeft met het forum. Knippen/Plakken kan niet, quote aanklikken werkt niet etc etc

Link naar reactie

^^^^ LCD schermen zijn m.i niet gevoelig voor magneten in tegenstelling tot de "oude" CRT schermen.

Waarschijnlijk wat anders kapot, zou weleens het lintkabeltje tussen moederbord en scherm kunnen zijn.

Link naar reactie

Ja dat is niet mooi, zullen de sigaretten ook wel weer duurder worden :-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.