Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ja, ik heb wel eens een fazant rakelings voor de auto langs gehad. Ik zag 'm al in de berm scharrelen, maar had niet verwacht dat-ie op het laatste moment op zou vliegen. Gelukkig kwam ik net van een rotonde af en was ik nog aan het optrekken. als ik 80 had gereden, had ik 'm op de voorruit gehad. :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Hoef van Bambi tegen mijn koplampunit. Unit heel, bevestigingspunten kaputt. Bambi was bambi pangang geweest wanneer ik geen split second reflex had gehad...

  • Like 1
Link naar reactie

die haas of die jongen?

allebei helaas

En zelf wel eens met een Volvo 240 (zo'n tank) over 3 ganzen gereden.

Het was donker, regenachtig en Kwik, Kwek en Kwak doken opeens voor me op, op een 80Km weg.

De auto kwam los van de grond, hele bumper aan gort en het leek wel of ik 3 dekbedden kapot had gereden.

Wat een berg veren hebben die beesten.

aangepast door coot
Link naar reactie

Hoef van Bambi tegen mijn koplampunit. Unit heel, bevestigingspunten kaputt. Bambi was bambi pangang geweest wanneer ik geen split second reflex had gehad...

Ik heb begrepen dat een hert of een ree bij een frontale botsing bij je op schoot liggen, m.a.w, er omheen proberen te sturen en de gok nemen dat je niet op een boom knalt.

Link naar reactie

Het verplaatsen van o.a de verwarming bediening (zit lager dan normaal, bij de m3 uitvoering zitten daar oa de olietemp. meter) bedrading, aanpassing radio console.

Zie ook deze:

cockpit.jpg

Deze in een Z3 lijkt mij top:$_85.JPG

Dan kun je deze ook inbouwen Ruud,

$_85.JPG

aangepast door Driez
Link naar reactie

Basically however there is much more to it. The bottom holes where the heater controls are needed to be cut larger to Accommodate the knobs, and half of the old holes for the controls needed to be filled. Getting the trim filled and painted was the easy part, getting everything to work correctly was the challenge. I regret to say that i did not take build pics.

I detached the clips that hold the end of the control cables to the back of the HVAC unit where the knobs are, and made a bracket to hold the clips on more of an angle so it would allow the cables to be in more of a direct line going to the interior of the dash. The knobs are a tiny bit harder to turn but overall it works pretty good.

I bought a M console off ebay and sold the gauges since my car is a 1.9 it didnt originally come with gauges in the dash anyway.

DSC02049-1.jpg

DSC02051-1.jpg

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Die laatste Willem is voor een e46. Gaat er niet mooi uitzien in een 2xDIN in een niet e46 ivm het naar achterlopende bovenste deel.

Link naar reactie

Waar het mij om gaat is dat ik het knap vind dat het zo mooi is ingebouwd.

En ik weet zeker dat die laatst ook in een Z3 gebouwd kan worden maar wie durft het aan?

Onderstaande afbeelding is eerder geplaatst maar vind ik ook knap.

zetti012tm7.jpgzetti020wx1.jpg

aangepast door Driez
Link naar reactie

't Is hier al een dag of 3 chopper-feest, al een paar van die groene dingen over zien komen (NH-90?) en vanmiddag een setje van 3 waarvan er 1 groen-wit leek te zijn. Wel onwaarschijnlijk dat `t de NAVY-1 was, want te ver uit de route, maar geen voor mij bekend type. `t Is i.i.g. gezellig druk in de lucht.

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Guido, gefeliciteerd met je heli-doop :drank:, en die andere choppers zijn zoooooo 1970, ik doe tegenwoordig aan customizen :lol: .

Een crash is inderdaad iets wat je niet mee wilt maken, Roger, maar aangezien we hier in een laagvlieggebied zitten, komt dit spul hier nog wel eens op zo'n 50 meter over en dan hoop je toch dat het maar weer goed gaat.

CH_47_Chinook_Helikopter_large_137820384

Wel gave dingen trouwens :wub:

Link naar reactie

Vanaf 8 uur am. is de lucht weer bezwangert met die vliegdingen. Ik hou het er op dat ze een pendeldienst tussen Den haag en Dordrecht vliegen. Kortste weg is over R.dam-Barendrecht, maar denk dat ze er om heen (bebouwde kom) vliegen .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.