Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat het vandaag een geweldige dag is om open te rijden en dat we va 14.00 vertrekken met 3 zetjes een rit gaan maken.

Wie sluit er aan?

Je ziet ons tussen Enschede, Haaksbergen, Eibergen, Winterswijk, Ruurlo, Diepenheim, Enschede.

Link naar reactie

............ we va 14.00 vertrekken met 3 zetjes een rit gaan maken.

Wie sluit er aan?

Je ziet ons tussen Enschede, ......... Haaksbergen, ........ Enschede.

Nieuwe brilletjes aan laten meten met quantumkorting?

Link naar reactie

mijn vrouwtje gister met de zzz naar de fisio,lekker open rijden, daarna nog even langs een winkel.

Recht voor de deur geparkeerd, daarna met boodschappen terug uit de winkel, krijgt ze de zzz niet meer van slot af !!!

Andere kant van de straat beginnen mensen te wijzen en zwaaien naar haar,

ze denkt hmm wat vreemd. Zegt een man tegen haar "misschien moet je die andere zzz proberen"!!!

Stonden er dus twee zwarte exemplaren langs elkaar.

Ik kon er smakelijk om lachen.

  • Like 7
Link naar reactie

Zit jij nou vanuit de auto te forummen Willem? :police: Je bent toch ondertussen al vertrokken? :kopfkratz:

We waren 1 min te laat op schema (vrouwen Maurits :lol: ) maar het was een geweldige dag.

Lekker gelounged bij de strandlodge in Winterswijk, aanrader. strandlodge-winterswijk-Medium.jpg

aangepast door Driez
Link naar reactie

Dat ondanks de gemiddelde maatschappelijke opvatting ook volvo's niet onverwoestbaar zijn

Mijn bumper besloot vanochtendvroeg bij 170130km/u een meningsverschil met een buizerd op te lossen....

vcs9yo.jpg

(lastig te zien, maar naast het missende afdekkapje zit er een flinke scheur in de bumper....zucht)

Link naar reactie

Ja, ineens was ie er.....en toen weer niet.

Overigens zie je in friesland bij mooi weer om de 200m een buizerd zitten op een paaltje, dus de habitat is extreem gezond gelukkig (itt bijv de jaren 80)

Link naar reactie
  • Administrator

Ai, dat zal wel een behoorlijke klap geweest zijn! Ga je het zelf oplossen, of breng je de Vulva gewoon naar de schadehersteller?

Link naar reactie

Schadehersteller. Ik ga uiteraard wel even goed kijken waar/op welke onderdelen er allemaal schade zit (evt achter de bumper etc).

Zo'n bumper gaan ze waarschijnlijk plasticlassen/ krammen of gaas insmelten. En de plastic/zwarte inserts gewoon vervangen (ongespoten plastic=goedkoop)

Maar een flinke klap ja. Ik had natuurlijk haast (ik moest een vlucht in den helder halen)

Hij heeft ook de hele dag met vlees en al op de parkeerplaats van het vliegveld gestaan :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Dat geeft een beste klap zo'n beest, maar je hebt gelukkig een veilige auto om je heen gehad.

Van de week had hier een Jongen van 17 met zijn snorscooter een aanrijding met een haas

en die kan het helaas niet meer navertellen :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.