Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat Maria Sharapova helemaal weg is van haar PANAMERA :

In love with the one and only 'Maria' customized PorschePanamera - who would of thought I would be lending my design skills to Porsche? And the way it drives is unbelievable. It's a one of a kind. Amazing unveiling event to kick off my week in Sochi.

Overigens vindt ze de andere modellen ook wel mooi, klik maar eens bij Google afbeeldingen: "sharapova+porsche"

(Mss begrijpt Rob nu, waarom ik liever naar vrouwentennis kijk, dan naar F1)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Nope. Heb je al eens met Richelle over sponsoring gesproken Willem?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ja, baas! En dat is in Amsterdam nog best een opgave, omdat je zowel op de gemeenteraad, als op wat vroeger de stadsdeelraad heette kunt stemmen. En dat laatste kan dan weer uitsluitend in je eigen buurt ... :blink:

Link naar reactie

Wel allemaal netjes gaan stemmen he?

Dat ga ik ook wel doen en zal ze hier een poepie laten ruiken.

Anderzijds maakt het mij weinig uit waar ze het aan uitgeven (elk nadeel hep zn voordeel).

Het geld dat ze te kort komen stelen ze wel middels hondenbelasting en WOZ waarde

  • Like 1
Link naar reactie

Of anders voorlopig hier je mond houden over politici die er een bende van maken. :P

dat dacht ik niet,er is nog steeds geen politicus die ik vertrouw en dat lijkt mij wel een voorwaarde.

blijkbaar hebben de mensen die op de een of andere hun stem uitbrengen dat vertrouwen wel ,ik vind het knap hoor.

Link naar reactie

Wat een onzin Sander. Het zijn gemeenteraadsverkiezingen dus het gros van de mensen op de kieslijst zijn helemaal geen 'echte' politici. Het zijn werkende mensen die zich naast hun normale baan willen inzetten voor jouw woonplaats. Raadslid is immers geen functie waarvan je riant kunt leven. Wethouders zijn een ander verhaal, maar ja... je stemt bij de landelijke verkiezingen ook niet op ministers.

Bovendien gaat het bij gemeentes over hele concrete onderwerpen, waar je vast wel een mening over hebt. Moet er meer fietspaden komen? Moet er nog subsidie naar wijkcentra? Naar projecten voor probleemjongeren? Et cetera. Als je niet gaat stemmen moet je later ook niet zeuren dat de gemeente een godsvermogen uitgeeft aan onzinprojecten - dan had je maar moeten stemmen op een partij die daar tegen is.

De stembureaus zijn nog een paar uur open en het is mooi weer, dus hup! Dakje open, mooi ritje maken in het zwarte monster en onderweg even stoppen bij het stembureau.

  • Like 1
Link naar reactie

noem jij mijn mening maar onzin,mag best hoor.

ga maar eens (voor de grap)wat zoeken op wat er hier in zaanstad gebeurd,vooral rond de vuilstort (bijna naast mijn deur)en dan zul je zien dat degene die betrouwbaar leken dat helemaal niet zijn.

maar goed dat wist jij niet natuurlijk!

Link naar reactie

Afijn, wat mij verder vandaag opviel is dat een Z4 eigenlijk helemaal niet laag is. Ik stond voor het stoplicht naast een zwarte Ferrari 458 en die is pas echt laag. Of die Donkervoort van zaterdag natuurlijk.

Wat me verder opviel was dat de Ferrari-bestuurder graag even liet zien (en horen) hoe zo'n ding nou eigenlijk van z'n plek komt; best hard! :P

Tenslotte valt me op dat je tegenwoordig sowieso een stuk meer van dat soort auto's ziet. Zondag werd ik ook al gegroet door een Testarossa-bestuurder. Is er een user van hier die tegenwoordig Ferrari rijdt of zo?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.