Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Lekker weekje vakantie gehad, kom je terug heb je een brief van de onderwijsinspecteur in de bus omdat junior (5 jaar) een dag te vroeg met zijn vakantie is begonnen. Wat een ontzetten betuttelend k land zijn wij toch geworden. Ik weet zeker dat wij met een wat exotischer achternaam geen problemen hadden gehad. Ben benieuwd wat de hoogte van de bekeuring gaat worden <_<

PS, en het is hier nog k weer ook :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Oei...

ouders kunnen maximaal een maand gevangenisstraf krijgen of een geldboete van maximaal EUR 3.350,-. Daarnaast kan de rechter als voorwaarde stellen dat de ouders mee moeten werken aan 'gedragsinterventie'

Link naar reactie

Die gedragsinterventie zou misschien zo gek nog niet zijn voor Roger :sFun_nahnahna:

Voor de rest kan ik niet anders dan hem gelijk geven.

Normaal duurt alles eeuwen bij de staat maar zo'n brief kan dan wel binnen een week al in de bus liggen,

:wacko: sneu volk

aangepast door coot
  • Like 1
Link naar reactie

Lekker weekje vakantie gehad, kom je terug heb je een brief van de onderwijsinspecteur in de bus omdat junior (5 jaar) een dag te vroeg met zijn vakantie is begonnen. Wat een ontzetten betuttelend k land zijn wij toch geworden. Ik weet zeker dat wij met een wat exotischer achternaam geen problemen hadden gehad. Ben benieuwd wat de hoogte van de bekeuring gaat worden <_<

PS, en het is hier nog k weer ook :hypocritesmiley:

Het is te gek voor woorden.

En wat dacht je van Teeven, die wil Ugandese homo's asiel aanbieden.

5% Van de Ugandese bevolking is homosexueel dus 1.7 miljoen mensen.

Dan zou de btw naar 50% moeten gaan, de benzine 5,4 per liter en een kratje bier 75 euro moeten gaan kosten willen we die 1.7 mensen onderhouden.

Is het niet veel voordeliger wanneer we de ugandese president oppakken?

Trouwens in Uganda is het weer wel beter <_<

Link naar reactie
  • Administrator

... en ach 1 troost die spijbelaar kost je niks

Ik weet niet zeker of dat de goede lezing is (en evenmin of het artikel klopt), maar er staat:

Luxe verzuim (op vakantie zonder toestemming van de school) komt eveneens voor rekening van de ouders. In principe gaat het Openbaar Ministerie tot vervolging over bij 5 dagen of meer luxe verzuim op jaarbasis, ook bij verlof dat wel is aangevraagd maar door de school is afgewezen. In overige gevallen wordt luxe verzuim bestraft met een geldboete.

Klinkt toch alsof je inderdaad niet hoeft voor te komen, maar wel op een boete kunt rekenen ...

Link naar reactie

:thumbs_up:

Eindelijk verstandig aan het worden, die Teeven dus..En ook verstandig genoeg om te zien dat dat er echt geen 1.7 miljoen zijn. Ik vind de opvang om zulke redenen minder bezwaarlijk dan de opvang van geldbeluste mensen die onze maatschappij hun normen en waarden proberen op te leggen. Deze mensen zijn juist blij met ONZE normen en waarden.

  • Like 1
Link naar reactie

Dat ik op St Maarten al twee z3's heb gezien, een rode verwaarloosde bij de yaghtclub en vreselijk mooie gele in philipsburg. Nu kom ik al lang in St Maarten voor de Heineken regatta (12 plus) maar dit is wel apart, in al die jaren ooit een gezien op het fransedeel en nu twee op 1 dag. Moet niet gekker worden en oh ja het is hier rond de 28 graden :-)))))

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.