Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Hier idem. Gisteren getankt, inmiddels 160km gereden en de boordcomputer op 640km bereik staan. 80km wegen op de cruise control, dat dan weer wel.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Volgens mij niet. Ik heb dat op mijn werk ook wel als ik te lang over een post doe, maar dat komt door de internetinstellingen op mijn werk. Wat ik daarom zekerheidshalve in ieder geval altijd even doe is een post waar veel werk in zit even kopieren (alles selecteren + rechter muisknop). Dan kan ik die post altijd nog makkelijk opnieuw plaatsen ...

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, foto's kopieren plakken is niet moeilijk; probeer maar eens: die worden in je bericht opgenomen op basis van de bcc code en die wordt gewoon mee gekopieerd. Appeltje, eitje.

Testje (met jouw laatste bericht en gewoon selecteren + copy via rechter muisknop):

hier nog een xtreme QP :

agt1.jpg

mbwb.jpg

i2zr.jpguvj7.jpg8ihq.jpgn6bd.jpglvcv.jpggx4b.jpg

Link naar reactie

Ja je hoeft kennelijk alleen maar "naar beneden te rennen" en opeens zit je in een bmw?!? :blink:

Dit filmpje bevat m.i. absoluut geen info over "hoe ze een bmw in 1 minuut stelen" of wat ze doen (en dus wat je er eventueel aan zou kunnen doen <_< )

Stemmingsmakerijfilmpje... <_<

Link naar reactie

Ik weet het natuurlijk ook niet, maar als ze je auto stelen, lijkt het allemaal veel sneller te gaan, omdat je op dat

ogenblik verstomd staat van wat er gebeurt en voor je door hebt dat het om diefstal gaat, zijn ze er dus mee weg.

Stel nog dat alles wat langer geduurd heeft, maar je bent wel je auto kwijt en weet dat iemand die in "het vak" zit

zijn werk sneller doet tegen iemand die dat niet kent. Dit telt trouwens voor ieder beroep.

Link naar reactie

:lol:

Dat is wel een goeie ja!

Maar ja, dan moet je eigenlijk ook niet de afstandsbediening gebruiken. Die kan je scannen, en dan kom je ook binnen (veel systemen werken met een oplopende teller)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.