Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

heerlijk hypocriet weer.

Eerst met de hele kamer zeiken over de Bulgaren en de uitkeringsfraude. Dan binnen een onmogelijke termijn een onmogelijke oplossing eisen. Vervolgens gaat het ook onderdaad verkeerd en lopen we weer met zijn allen te janken.

Ik zeg niet dat het allemaal zo goed is en hij het geweldig deed maar hij is prachtig geslachtofferd door de huichelaars in de 2e kamer en een directie bij de belastingdienst die al jaren ongeschikt is.

enne Henk, als ik bij jou een bureau bestel en vervolgens iedere week de specs verander, andere kleur, ander merk, ander blad enz, ga ik bij jou ook moeten betalen als dat ding al in productie is.

Link naar reactie

Heerlijk deze discussie..... Weekers was een uitvoerder van onmogelijke opdrachten, fraude Bulgaren, motor ruituigen belasting oldtimers, zorg toeslagen en noem maar op, dan sneuvelen we, gaan we zeiken over wachtgelden ( je hebt toch Zellf ontslag genomen, krijg je ook niks bij het UWV),

Kortom iemand geslachtofferd en wachten op de volgende ego idioot......

Link naar reactie

Dat de Nederlandese regering de accijnzen maar blijft verhogen op de drank, benzine en sigaretten en daardoor langs de gensstraak de ondernemers de das om doet.

We waren het niet eens met de europese unie maar we zitten er midden in, wat o.a niet geleid heeft tot gelijke prijzen in europa.

De Nederlanders gaan massaal inkopen in duitsland, 6 miljoen wel te verstaan, wat een omzet verlies, die niet overeen komt met inkomsten van de accijns verhoging. :muur::rant:

Link naar reactie

@Mohikaan. Geen goed idee....;)

Zit Uwes in de ICT?

Overigens gisteravond even het nieuws gezien.

De man moest niet weg wegens gemaakte fouten e.d, maar omdat hij tijdens het debat stuntelig en onbekwaam overkwam.

Link naar reactie

Dus deze meneer liegt dat hij barst, staat niks bij over total loss en hij schrijft enige in zijn soort! Dezer meneer Stam koopt het kreng in 2007 en zet hem meteen te koop en is hem tot nu nog steeds niet kwijt. Over kat in de zak gesproken.

aangepast door duikie
Link naar reactie

Dat enige in zijn soort klopt volgens mij wel. Er is voor zover ik weet geen andere Hartge ( op kenteken)....

Total loss is de auto ook niet geweest... heeft wel een aanzienlijke schade gehad

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie
  • Administrator

Check facebook David. Kan even geen link plaatsen vanaf mobiel, maar er staat een foto van een blauwe met ook een echtheidscertificaat van een one-off in de Z3 ownersgroep.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.