Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

@Guido: De een zegt dat het een juwelier is, volgens de ander is het z'n broer die autoverkoper is bij BMW. De derde zegt dat de bestuurder een dokter is, volgens de vierde is het een oudere Perzische man. Iedereen roept maar wat en anderen papagaaien het weer na. Op basis van een fotootje hier en een geruchtje daar. Voor je het weet heb je van een half dozijn onschuldige mensen de reputatie besmeurd.

Laat de politie gewoon haar werk doen. Zij hoeven alleen het kenteken even na te trekken en dan is het hopelijk klaar. Hoewel je je kunt afvragen of iemand hier überhaupt voor gestraft kan worden - zie maar eens te bewijzen wie er daadwerkelijk reed.

Ik weet niet waar je nu op aanstuurt, maar ik reageerde op je vorige post waarin je zei:

En stel dat ze erachter komen, wat dan?

Dus niks niet iets van "iedereen roept maar wat" of wat dan ook. Nee, het geval dat ze erachter komen wie het is. Dat is dan toch duidelijk?

Of ze er zelf achterkomen, of dat dat via de politie is boeit dan niet.

Link naar reactie

@rsci, ik doelde op onderstaande reactie

De bewuste juwelier heeft de auto niet in bezit en is not amused. Kan ik mij zo voorstellen <_<

ik heb bewust geen namen genoemd en een kenteken liegt niet, ik vond alleen dat een dashcam een handig ding is en dat als je iemand in je auto laat rijden, of zelf gereden hebt en je gedraagt je zo in het verkeer, dit beter werkt dan een boete.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Nou, als het ze om mij ging... ik stond net letterlijk middenin het volledige VW wagenpark van de politie Enschede. Gillende sirenes, blauwe lichten, schat een auto of 15 en 2 motoren. Ze spraken mij niet aan (en Willem ook niet trouwens, nog bedankt voor de lift!). Was net een slapstickfilm haha.

Link naar reactie
  • Administrator

Joh ik stond echt met stomheid geslagen. Had de auto bij Willem voor de deur geparkeerd en daar bliezen al 3 voertuigen onmeunig hard voorbij. Willem zette mij achter de zaak af en net toen hij de binnenstad inreed zag het ineens blauw van alle mogelijke kanten. Opvallende en onopvallende voertuigen. Wist niet dat er zoveel politie op straat is hier :lol:

Link naar reactie

Ja Rob wat een motormalloten om met die snelheid over het fietspad te scheuren.

Wat als jij 2 min later de deur van jouw Z3 had geopend????????????

Toen ik je had afgezet reed ik het stadserf binnen (waar we de eerste keer met de krentenwegge rit uitreden vanaf de markt op het van heekplein) had ik bijna een motoragent op de motorkap, wat een maf zeg.

Ben benieuwd wat het is geweest.

Link naar reactie
  • Administrator

Dan had ik een mooi nieuw gespoten linker zijkant gehad met ongeveer 2 weken :lol:

Achtervolging na wegrijden bij grenscontrole Glanerbrug.

Link naar reactie
  • Administrator

^^^ klopt en dan nog raar opkijken als we beginnen te lachen! wat mij ook opgevallen was is dat brillenglazen slijpen toch wel moeilijk is

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.