Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator

En daarom worden er dus zo weinig MX-5's verkocht :)

Of misschien omdat het al 8 jaar hetzelfde model is afgezien van een paar accentjes en je als Nederlandse man van gemiddelde lengte niet eens meer in de nieuwe modellen past zonder met je hoofd tegen de kap aan te zitten ... <_< In de beginjaren van deze modelserie (2006/2007) waren de verkoopaantallen het vijf tot zesvoudige van afgelopen jaar.

Link naar reactie

^ handig zo'n dashcam, BMW blijkt van een juwelier uit Hasselt met meerdere zaken

blijkt ondertussen al opgepakt/ondervraagd te zijn door de politie, de eigenaar is zo wie zo iemand van over de 60j, een kenteken

van 5 getallen/letters is nog van ergens in de jaren '70, de bestuurder kan natuurlijk iemand anders zijn

Link naar reactie

^ dat kan niet, kenteken hier in B. blijft bij de eigenaar, alleen zijn er nu nieuwe europese platen, als je nu een andere wagen koopt krijg je een nieuwe plaat die vervolgens altijd bij de persoon blijft, ik heb zelf mijn plaat v.d. Volvo al van 1979 en die van de zzz is een nieuwe

aangepast door rscl
  • Like 1
Link naar reactie

Vreemd, ik las het onderstaande op een ander forum namlijk

Gelieve je bericht aan te passen. Het is intussen duidelijk dat de onterecht beschuldigde persoon niet eens een BMW bezit.
Het is een debiel die hem beschuldigde omdat er op autogespot een foto is van die BMW voor zijn zaak. Alsof elke auto voor een winkel automatisch van de winkeleigenaar is :shock: .
Link naar reactie

@Sjonnie, ik zeg ook helemaal niet dat het die juwelier is, de eigenaar is in ieder geval een oudere pers.

Als ze bij de politie de plaat nakijken weten ze wie de eigenaar is.

@ darudevampire, als ik nu een nieuwe auto koop krijg ik ook een kenteken met een 1 voor, bij de volvo was ik nog net

voor de invoering van de nieuwe platen

Link naar reactie

En stel dat ze erachter komen, wat dan?

Nou stel dat het idd een juwelier oid is met veel zaken (of een andere ondernemer, het is niet de juwelier in kwestie), dan zouden ze kunnen besluiten daar niet meer te kopen?

Ik weet dat het in nederland een heel gevoelig onderwerp is, mensen 'digitaal aan de schandpaal nagelen', maar ik heb daar persoonlijk niet zo'n moeite mee. Zeker niet als dat zo extreem is als hier.

Of stel ik heb een taxibedrijf, en zo'n gast komt solliciteren.... je wilt toch geen heethoofd in het verkeer als taxichauffeur in dienst hebben?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

@Guido: De een zegt dat het een juwelier is, volgens de ander is het z'n broer die autoverkoper is bij BMW. De derde zegt dat de bestuurder een dokter is, volgens de vierde is het een oudere Perzische man. Iedereen roept maar wat en anderen papagaaien het weer na. Op basis van een fotootje hier en een geruchtje daar. Voor je het weet heb je van een half dozijn onschuldige mensen de reputatie besmeurd.

Laat de politie gewoon haar werk doen. Zij hoeven alleen het kenteken even na te trekken en dan is het hopelijk klaar. Hoewel je je kunt afvragen of iemand hier überhaupt voor gestraft kan worden - zie maar eens te bewijzen wie er daadwerkelijk reed.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in