Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dat als ik iemand wil quoten, de quote niet in mijn reactie verschijnt. En enige context bij een reactie is toch wel handig... Kunnen de admins hiernaar kijken?

Ligt denk ik toch aan je pc, maar je hebt toch iemand thuis zitten die er heeeeeel veel verstand van heeft :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Ligt aan je browser. IE geeft idd al tijd problemen. Tekst plakken lukt ook niet. Schakel voor forum op pc maar noodgedwongen over op firefox de laatste tijd.

Link naar reactie

Dus ligt het aan het forum dat niet overweg kan met IE. Want heb dat probleem niet met andere fora.

Hier maar nu chrome gebruiken:

Denk dat dat komt doordat de E89 nog te jong is...

Dat betwijfel ik, in dit segment (Roadsters,cabrio etc) verkoopt de auto eigenlijk vooral de eerste 2 jaar goed. En met de beperkte LCI van de E89 voorzie ik ook daar geen opleving meer van..

Link naar reactie

Ook wij hebben er aan mogen geloven: gisteravond heeft de een of andere :rant: onze Z een tikje gegeven...

De linkervoorzijde heeft lakschade op bumper en zijscherm (gelukkig geen deuk!), plus het dagrijlicht is naar z'n grootje. 'Prettige feestdagen' heet dat dan <_<

Uiteraard geen briefje onder de ruitenwissers, geen getuigen, dan blijft alleen de gang naar het waarborgfonds over. Of dat überhaupt zin heeft?

Dezer dagen eerst maar eens kijken hoe ver ik de schade weg kan polijsten, en bij de dealer een nieuw dagrijlicht bestellen.

Link naar reactie
  • Administrator

Jij bent handig hebben wij gezien, dus dat gaat jou wel lukken. Wel lullig idd. Waren jullie mey zn 2en gisteren? Want dan heb je wellicht wel een zaak met getuigen voor waarborgfonds.

Link naar reactie
  • Administrator

Helaas. Als er geen getuigen zijn kun je je de gang naar het Waarborgfonds ook besparen. :sHa_comfort:

Mensen die hebben gezien dat jij de auto onbeschadigd hebt weg gezet of die kunnen aangeven dat zij de auto vlak er voor nog onbeschadigd hebben zien staan zijn ook getuigen voor het Waarborgfonds. Dat hebben je vrouw en de buurvrouw nog net wel voor je over toch Pim?

Link naar reactie

Das lullig Pim.

Inderdaad, een project klaar komt er meteen wat bij. Gelukkig is restauratie in iedere vorm goed aan hem besteed :wink:

met een nieuwe Aston Martin!

En in het kader van goede klantkontakten even een stukje (mee)gereden ?

Overigens probleemloos gequote met I.E.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.