Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dit zijn dus geen CSL's. Dit zijn style 163 velgen. Is weliswaar CSL style maar duidelijk anders. Dat zit in grootte (18 in plaats van 19 inch) maar met name in uitvoering. Wat de CSL velg zo bruut maakt is het conische verloop in het achterwiel. Dat ontbreekt op de style 163 velg.

Feitelijk heb je helemaal gelijk natuurlijk.

Maar in de volksmond zijn dit "csl"-velgen. Iedereen weet dan wat voor type velg je bedoeld. Als je style 163 zegt dan ben ik zo'n nerd die precies weet welke velg het is, maar 98% niet :)

Het conische verloop is uber bij een echt CSL velg, maar dat komt vooral door de breedte van de velg en de Et waarde wat helaas op veel andere modellen niet mogelijk is.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Inderdaad, door mij. Het is overigens geen kwestie van op non-actief zetten (dat vind ik klinken als een sanctie), integendeel: Dave heeft ons vandaag zelf gevraagd of wij hem weer uit wilden schrijven en dat kan natuurlijk, net zoals je een abonnement op kunt zeggen.

Link naar reactie
  • Administrator

net zoals je een abonnement op kunt zeggen.

Alleen met het enige verschil dat je dit bij ons per direct kan doen en niet 2 jaar aan je contract vast zit :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Dat volgens de schrijver van het artikel het aan de 50/50 gewichtsverhouding ligt dat de BMW niet naar beneden dondert :blink:

http://www.autoblog.nl/nieuws/bmw-ramt-omheining-en-blijft-hangen-boven-winkelcentrum-63709#post-63709

Link naar reactie

Mij viel vandaag op dat ik na 2,5 uur nog niet de helft van het Rijksmuseum gezien had. Wel de moeite waard - is erg mooi geworden na de renovatie! :clapping:

Hing dat grote schilderij van rembrand er nog?

Link naar reactie
  • Administrator

Het stotterend inhouden laag in de touren was idd verholpen... hij blijkt nu ineens nog beter te rijden zonder geratel. Stekkertje zat gewoon compleet los. Is niet tijdens rijden losgegaan, want snelheid was 0 volgens de foutdiagnose. Terugberekenend kom ik idd op de eerste dag van de ET uit :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.