Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik denk ... was geen sprake ... deze week kennelijk bedacht ... rare regeltjes ...

Lieverd, ik hou ook van jou.

Deze regels gaan al tijden mee; wij proberen voor zover enigszins mogelijk een beetje spaarzaam met de ruimte om te gaan en het hier een beetje overzichtelijk te houden. En voor welles-nietes is al een spel bedacht:

6514_welles_nietes_lr_1.jpg

Link naar reactie

Waar staat die regel dan? In de 10 geboden staat - qua 'ruimtegebruik' - alleen iets over quotes. Mensen kunnen niet ruiken welke regels hier gelden.

Het is sowieso wel aanbevelenswaardig om die geboden (en de disclaimer) eens te actualiseren. Er staat namelijk ook nog in dat iedereen kan posten in de Handelslounge - dat is inmiddels niet meer helemaal waar.

Link naar reactie
  • Administrator

^Adem in, adem uit ... Wij verwachten van iedereen ook wat gezond verstand en heeee, wat is dat?

AE939277D7AC9DEFBFCB64016BC82462-olifant

Juist ja: die blies het verhaaltje uit ...

Link naar reactie

want Libië was ook al zo'n succes dat zonder de Amerikanen na 2 dagen de bommen al op waren. dus waarom dan inzetten op zo weinig mogelijk en zo karig mogelijk ? ( 2 jaar geleden waren ze uniformen zelfs al op door de bezuinigingen op defensie <_< )

Dat die bommen opwaren was volgens mij een logistiek probleem en lag dat niet bij de Nederlanders maar waren het andere landen die door hun bommen heenwaren als ik in mijn geheugen graaf. Volgens mij hebben we heel veel spul liggen

Dito betreffende de uniformen. te weinig besteld ofzo. Ik heb iig niemand bij de Marine naakt of in hun burgerkloffie rond zien lopen :lol: .

Maar ja, er is idd een reden waarom amerikanen met groot vertoon en en masse in een conflict stappen. Dan kom je idd niet zonder materieel of manschappen te zitten. DAt heb je sowieso nodig, want oorlog houdt in dat de tijd van praten voorbij is (dat gebeurt vooraf en achteraf bij de overgave). En hoe sneller die overgave komt, des de minder mensen heb je (en de tegenpartij, èn de burgerbevolking) verloren. Bij Nederland heerst wat dat betreft imo altijd dat calvinistische dat net voldoende meer dan genoeg is. Dus ergens 3 f16's er naartoe sturen terwijl je er 80 (oid) klaar hebt staan.

Het domste wat je idd kan doen is zonder voldoende middelen in een oorlog stappen.

Link naar reactie

No harm done toch?

Gewoon een normale conversatie.

Maar idd wel als gevolg van dat jij zwijmelt van onze minister van defensie :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik ben niet in de aanvalsmodus hoor, niet dat ik weet iig :lol:

Ik buit alleen de mogelijkheden van dit forum als discussieplatform uit :)

Ik begrijp dat dat allemaal een beetje overweldigend is als de vlinders nog een beetje door de buik gieren :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.