Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Iemand die in groot detail bekend is met de risico's en toch de fout ingaat wordt dat zwaarderaangerekend.

iemand die zo rijdt op de openbare weg is in de maatschappelijke context sowieso een oetlul.

(wat overigens niet betekent dat de dood die erop volgt niet tragisch is)

dat je hier nog intrapt anno 2013 :guitar:

Nou, het is mijn religie ook niet Sander, maar het blijft een ijzersterk stijlicoon.
Link naar reactie

Misschien wel smakeloos inderdaad,

Kon de man niet persoonlijk. (niemand van hier denk ik?).

Zoals op facebook opgemerkt, niemand staat stil bij de verongelukte bestuurder.

Is ver van mijn bed, erg abstract.

Vind de tienduizenden doden bij de diverse natuurrampen en oorlogen dit jaar veel erger. En dat is iets wat ik mij wel erg aantrek!

Link naar reactie
  • Administrator

Het feit dat ze, wat ik uit de verhalen in de US media vernam, waarschijnlijk levend verbrand zijn, doet mij wel wat. Het zal je vader maar zijn, dat wil je niet zien... Inderdaad de bestuurder krijgt weinig aandacht maar vind het dan ook wel een mongool dat ie met een weerzinwekkende snelheid in een 45mph gebied reed. Die auto breekt echt niet zomaar doormidden, zelfs bij 45mph niet.

En qua opmerking van Henk... reken er maar niet op. Qua rijdersskills kom je wellicht in aanmerking, er is ook nog zoiets als 'the looks' :lol::P

Link naar reactie

Oh. Hmm. Nou dan val ik ook af. :P

Vanwege de drivingskills vanzelfsprekenderwijs. :lol:

Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat er honderden mensen waren afgekomen op een herdenking voor deze man in Rotterdam.

Best apart. Ik had nog nooit van 'm gehoord. Wel eens een stukje van zo'n film ergens meegepakt, maar om nou te zeggen dat dat veel indruk maakte... Neuh.

aangepast door 2.5si
Twee keer achter elkaar posten = je eerste post bewerken ...
Link naar reactie

..er is ook nog zoiets als 'the looks' :lol::P

Leuk, enige humor kan je niet ontzegt worden :clapping: .

Wat betreft de acteur (Ievend verbrand is niet leuk, maar gezien de toestand van de auto waren ze opslag dood), elk jaar overlijden er acteurs.

Deze man is te vervangen. De films worden i.m.h.o toch gedragen door Vin Diesel.

Link naar reactie
  • Administrator

anders waren we wel op het 2cv forum.

Ook levensgevaarlijke auto's waar je hard mee kunt gaan, maar ze blijven tenminste wel rijden als ze doormidden gebroken zijn... :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Velen, ik ook, doen allemaal wel eens "gek" met onze auto anders waren we wel op het 2cv forum.

Maar laten we hier leer uit trekken.

Precies. Ik denk dat als je de grens van het kunnen van je auto binnen de bebouwde kom opzoek, dat je de grens van hoeverre je het overige verkeer kan inschatten al lang voorbij bent. In ieder geval bij die porsche carrera GT. Bij die eend is dat wellicht anders :lol:

en toch is een eend een leuke auto :)

Link naar reactie

@ Jurgen: welke van de twee,ik vind het meer levenswijsheden.



@ Guido: nee ,want ik haal hem liefst zo snel mogelijk in zie je! :lol:

ik geef toe dat dat komende tijd even niet makkelijk zal worden met de nieuwe bolide (alhoewel)

aangepast door 2.5si
Twee keer opvolgend ...
Link naar reactie

Dat vanaf 1 januari de premie van mijn beide autoverzekeringen elk met 32% worden verhoogd, ......en dat ze snappen dat ik niet op een dergelijke verhoging zit te wachten.... (bladiebla..... voorstel tot ander aanbod.....)

Ja, zo behoud je klanten..... Als ze toch moeten switchen kan je verwachten dat ze gelijk even goed rondkijken wat dan voor hun het goedkoopste is....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.