Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat mijn Z afgelopen nacht bekrast is ( kras van 40/50cm over portier en voorscherm) :rant::( . Duidelijk te zien dat het met een sleutel dan wel ander scherp voorwerp is gedaan...viez vuile %$#%$#@ ... ben redelijk woest...en direct ook een gevoel van onmacht omdat je er zo goed als niets aan kunt doen..

Ontzetten balen man. Wat een stelletje cocksuckers die dit doen. Sterkte met de afhandeling.

Link naar reactie

ik zal het je sterker vertellen,ik had van de week een gast die ook iets "op de verzekering "wilde gooien ,toen ik aangaf dat dat niet zo eenvoudig was en dat ze misschien wel vragen zouden stellen en expertise zouden zoeken vertelde hij dat hij de agent van zijn eigen verzekeringmaatschappij was dus het zou misschien wel meevallen. :blink:

Link naar reactie

Zucht, jij hield zeker ook de hand van de priester vast <_<:schater:

Het betekent ten eerste dat je een valse aangifte moet doen bij de politie. Ten tweede moet je een 'getuige' zien te vinden die voor jou wil liegen. Ten derde dien je een frauduleuze claim in bij het Waarborgfonds. Ik vind dat inderdaad niet iets om te bagatelliseren.

Daarbij, hoe meer er gefraudeerd wordt, hoe meer premie we moeten betalen. Gelukkig kun je een normale verzekering verder wel vergeten als je gepakt wordt.

Link naar reactie
  • Administrator

als je het wat minder serieus neemt...

Dat was inderdaad de insteek van mijn opmerking :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Hoe staat het met de beveiliging van dit forum heren :lol:

'AIVD gaat te ver bij hacken van fora' http://nu.nl/algemeen/3641979/aivd-gaat-ver-bij-hacken-van-fora-.html

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Moest met ca. 50km/uur stevig remmen op nat wegdek.

Remweg viel opvallend korter uit door de nieuwe (winter)banden.

Het geeft toch wel te demken, er zijn situaties waar een meter meer remweg, enstige gevolgen kan hebben.

Link naar reactie

Triest om als bijrijder op die manier om het leven te komen. Een eenzijdig ongeval met een Porsche Carrera GT - dat doet vermoeden dat er iets te veel risico's genomen zijn door de bestuurder. Zeker als je ziet wat er nog van die auto over is.

Live fast, die young. Of zoiets. Net als James Dean, die reed zichzelf ook dood in een Porsche.

Link naar reactie

dat doet vermoeden dat er iets te veel risico's genomen zijn door de bestuurder. Zeker als je ziet wat er nog van die auto over is.

Daar zit ik idd ook aan te denken.... de bestuurder was overigens een (semi?) professioneel coureur:Roger Rodas.

Tsja, eenzijdige crash binnen de bebouwde kom (met een supercar nota bene), auto ligt in stukken(!) op de stoep en brand daar uit.....

Dat krijg je niet voor mekaar als je zelfs 2x de toegestane snelheid rijdt denk ik.

En daar had natuurlijk ook een gezinnetje kunnen lopen....

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Oh. Ja, dat maakt een groot verschil als je aanklopt bij Petrus.

Ik weet niet precies wat je met deze opmerking bedoelt, maar in maatschappelijke context maakt dat wel een verschil ja.

Iemand die in groot detail bekend is met de risico's en toch de fout ingaat wordt dat zwaarder aangerekend.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.