Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Mag ik ...

ik kan ook opeens geen prive berichten meer versturen?

Nee, dat mag je niet, dat was nou juist de strekking van de eerdere post. Er is speciaal voor jou een uitzondering gemaakt. Je kunt overigens gewoon PBs versturen hoor ... Ik zou daar bij verdere vragen vooral gebruik van maken, maar als je zelf een beetje logisch nadenkt heb je die niet. :idea2:

Link naar reactie
  • Administrator

De zwarte nieren en weggewerkte kentekenplaat op zijn foto zetten mij laatst al aan het denken maar vandaag kon ik jouw opmerking over minder dan 200pk en 'weer' eraan linken :)

Link naar reactie

dat ik vandaag weer een -voor mij- onbegrijpelijk briefje in de bus kreeg van "Der Landrat" in de Landkreis Osnabrück met als tekst:

Nach überprüfung der von Ihnen vorgetragenen Begründung nehme ich meinen Bußgeldbescheid

gemäß § 69 Ordnungswidrigkeitengesetz zuruck.
Das gegen Sie eingeleitete Ordnungswidrigkeitenverfahren habe ich gemäß § 47 OWiG eingestellt.. :blink:

Na wat zoeken blijkt dit gewoon te betekenen dat ik geen 186 eurootjes hoef te betalen. :)

Het loont dus om de moeite te nemen tegen zo'n Bußgeldbescheid beroep aan te tekenen. :groupwave:

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ach jongens en meisjes, het meeste is wel gezegd denk ik.

Mij werd onlangs door een hoestende man met een regenjas en een gleufhoed in een schimmige parkeergarage in Amsterdam Zuid-Oost informatie aangereikt waaruit onomstotelijk bleek dat onze relatief nieuwe member 193pk en de eerder permanent verbannen member Z3-Widebody te herleiden zijn tot een en dezelfde natuurlijke persoon.

Het al oude gezegde "Eéns geband, blijft geband." was daarmee ook hier van toepassing. Nog meer omdat de persoon in kwestie er per PB de afgelopen week bij herhaling blijk van heeft gegeven niets veranderd te zijn.

Maar met deze toelichting en alles wat daar al over gezegd is, is dit incidentje al weer veel te veel eer aan gedaan.

Voor de nieuwere members: wees gerust, je moet het wel heel bont maken wil je een permanente ban krijgen. Dat is bovendien geen beslissing van een enkele administrator, maar van het hele team, waarbij uitgebreid overleg voorafgaat aan de uitvoering. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Mij werd onlangs door een hoestende man met een regenjas en een gleufhoed ....

Had hij toevallig een "papieren-Tom-Tom" bij zich?? aangepast door zzztje
Link naar reactie

Trouwens nooit eerder geweten dat als een duitse auto nog een Tüv keuring heeft de RDW hier in NL deze als APK dient over te nemen en je dus niet opnieuw de auto hoeft te laten keuren. Mijn Z4 heeft nog een Tüv keuring tot Juli 2015 en dit is dan ook de datum tot wanneer mijn APK geldig is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.