Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Déja vu. Je zou bijna denken dat er een oud relschoppertje in vermomming hier rondwaart maar onvoldoende in staat is zijn ware aard te verhullen.

ps1: als gewone simpele member kun je je posts sowieso niet editen voor zover dat nog niet was opgevallen.

ps2: als je jezelf mateloos grappig vindt dan is het vreemd dat het je verbaast dat een ander ook in staat is zichzelf mateloos grappig te vinden

ps3: nee ik heb er inhoudelijk niks mee te maken, mocht je dat gaan denken.

  • Like 1
Link naar reactie

als gewone simpele member kun je je posts sowieso niet editen voor zover dat nog niet was opgevallen.

Screenshot2013-11-07104632_zps988a22dc.p

Leg dan even uit waarom ik het o.a. hier nog wel kon? :rolleyes:

Helaas, ik was het niet. Even over die naam en ballen overigens "wie de bal kaatst enz"...

Welke bal heb ik dan gekaatst?

Link naar reactie

ps2: als je jezelf mateloos grappig vindt dan is het vreemd dat het je verbaast dat een ander ook in staat is zichzelf mateloos grappig te vinden

Ja maar die post heeft nu wel een min1.jpg erachter.

Dat zou door iemand gegeven kunnen zijn die dat vanwege de ge-editte opmerking gedaan heeft. (kan ook anders, maar dat doet er nu niet toe)

Wat dat betreft wordt hij dus en publique afgerekend op zaken die hij wellicht niet zegt.

Hoe dan ook vind ik dit ook best ver gaan.

Hij vindt het zelf kennelijk niet grappig, en dan moet er ook niet zodanig van adminrechten misbruik worden gemaakt.

Als admin zou je dat ook eventueel moeten kunnen voorspellen; 193pk is een nieuw lid, die de betreffende persoon hoogstwaarschijnlijk niet irl kent, dus is het ook nauwelijks in te schatten hoe iemand met zo'n grap om zou gaan.

  • Like 3
Link naar reactie

Bij de meesten wel bekend, maar gebruikte (sport)auto's brengen in engeland echt geen drol op:

http://www.ebay.nl/itm/151156764892?

Jammer dat ze daar het stuur aan de andere kant hebben anders was het daar leuk shoppen

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

193pk is een nieuw lid, die de betreffende persoon hoogstwaarschijnlijk niet irl kent ...

Dat is in de meeste gevallen een juiste aanname, maar hier niet. :sFun_whistle: Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat anders ook niemand in het admin team op deze wijze zou editen. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ok, dat scheelt dan.

193pk: niet zo zeuren man :P:lol:

Ik schreef dat omdat ik wel eens gesprekken heb gehad met personen die vonden dat het soms lijkt als nieuwkomer dat eea hier niet zo gastvrij lijkt (of wellicht: ze ervaren het als wat overweldigend), maar er is imho dus een groot verschil hoe je iemand kan benaderen die je goed kent of niet. (en ik dacht dat dit zo'n geval zou kunnen zijn)

Maar dit valt hier dus kennelijk niet onder.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Maar is het niet zo dat het stuur aan de andere zijde gewoonweg r#ck rijdt in andere landen buiten Engeland?

Zal dat de reden niet zijn dat ze toch redelijk beperkt zijn tot hun eigen land, niet iedereen wil een auto met het stuur aan de andere zijde.

Link naar reactie
  • Administrator

Maar is het niet zo dat het stuur aan de andere zijde gewoonweg r#ck rijdt in andere landen buiten Engeland?

Volgens mij worden Engelse tweedehands auto's op vrij grote schaal geexporteerd naar in ieder geval Zuid-Afrika, Australie, Nieuw-Zeeland en Malta ...

Link naar reactie

Dat is in de meeste gevallen een juiste aanname, maar hier niet. :sFun_whistle: Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat anders ook niemand in het admin team op deze wijze zou editen. :hypocritesmiley:

Mag ik hier uit destilleren dat het dus de normaalste gang van zaken is om op een dergelijk manier posts te veranderen?

Ps.

ik kan ook opeens geen prive berichten meer versturen?

Link naar reactie

Hoe werkt dat eigenlijk met de BPM, ben aan het zoeken naar een 911.

Heb in Duitsland al verschillende mooie zien staan, alleen is het me nog steeds een raadsel hoe ze de BPM berekenen.

Link naar reactie

Vond het allemaal een beetje onduidelijk, al snel wordt je verwezen naar importeurs die de zaken als import en vervoer voor je willen regelen.

Maar bedankt voor de tip, ga kijken wat ik er mee kan.

Link naar reactie

Via Autotelex kan je een exacte bpm berekening maken die in de meeste gevallen zo 1 op 1 overgenomen wordt door de Belastingdienst. De Autoweek calculator geeft je al een redelijk goed beeld, in mijn geval bijna exact zelfs.

Succes!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.