M3tje Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 In de fast and the de furious lukte altijd alle stunts, misschien toch een tikkeltje overmoedig geworden ? Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Om de laatste film af te maken zoeken ze nu een stand in.Het worden spannennde dagen in huize Mohikaan. Quote Link naar reactie
Tja Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Op 01/12/2013 om 15:46, GuidoK zei: Iemand die in groot detail bekend is met de risico's en toch de fout ingaat wordt dat zwaarderaangerekend. iemand die zo rijdt op de openbare weg is in de maatschappelijke context sowieso een oetlul.(wat overigens niet betekent dat de dood die erop volgt niet tragisch is) Op 01/12/2013 om 15:58, sandere39 zei: dat je hier nog intrapt anno 2013 Nou, het is mijn religie ook niet Sander, maar het blijft een ijzersterk stijlicoon. Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2013 Op 01/12/2013 om 19:31, mohikaan zei: Om de laatste film af te maken zoeken ze nu een stand in.Het worden spannennde dagen in huize Mohikaan.Jij vindt het wel grappig Henk. Ik dacht dat jij zo'n moraalridder was maar ik vind zo'n opmerking behoorlijk smakeloos Quote Link naar reactie
GuidoK Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Misschien wel smakeloos inderdaad, maar ik lag echt dubbel om die opmerking...Zie je Henk al in zo'n opgedirkte japanner 60x opschakelen.. 1 Quote Link naar reactie
Alpiemeltje Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Zeg Sander, die handtekening kan echt niet meer! Wannebee. ;-) Quote Link naar reactie
Individual Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Precies. Beetje patsen met andermans auto. Ik vind het aanmatigend. Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Op 01/12/2013 om 22:02, GuidoK zei: Misschien wel smakeloos inderdaad, Kon de man niet persoonlijk. (niemand van hier denk ik?).Zoals op facebook opgemerkt, niemand staat stil bij de verongelukte bestuurder.Is ver van mijn bed, erg abstract.Vind de tienduizenden doden bij de diverse natuurrampen en oorlogen dit jaar veel erger. En dat is iets wat ik mij wel erg aantrek! Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 1 december 2013 Administrator Delen Geplaatst: 1 december 2013 Het feit dat ze, wat ik uit de verhalen in de US media vernam, waarschijnlijk levend verbrand zijn, doet mij wel wat. Het zal je vader maar zijn, dat wil je niet zien... Inderdaad de bestuurder krijgt weinig aandacht maar vind het dan ook wel een mongool dat ie met een weerzinwekkende snelheid in een 45mph gebied reed. Die auto breekt echt niet zomaar doormidden, zelfs bij 45mph niet. En qua opmerking van Henk... reken er maar niet op. Qua rijdersskills kom je wellicht in aanmerking, er is ook nog zoiets als 'the looks' Quote Link naar reactie
Individual Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 (aangepast) Oh. Hmm. Nou dan val ik ook af. Vanwege de drivingskills vanzelfsprekenderwijs. Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat er honderden mensen waren afgekomen op een herdenking voor deze man in Rotterdam.Best apart. Ik had nog nooit van 'm gehoord. Wel eens een stukje van zo'n film ergens meegepakt, maar om nou te zeggen dat dat veel indruk maakte... Neuh. 2 december 2013 aangepast door 2.5si Twee keer achter elkaar posten = je eerste post bewerken ... Quote Link naar reactie
Ferry76 Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Zijn ook allemaal films Jeroen waar heel hard in wordt gereden dus dat snap ik wel Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Op 01/12/2013 om 23:12, BMW-Z-CSi zei: ..er is ook nog zoiets als 'the looks' Leuk, enige humor kan je niet ontzegt worden .Wat betreft de acteur (Ievend verbrand is niet leuk, maar gezien de toestand van de auto waren ze opslag dood), elk jaar overlijden er acteurs.Deze man is te vervangen. De films worden i.m.h.o toch gedragen door Vin Diesel. Quote Link naar reactie
ZZZ 3 Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 ^ The "Fast and Furious" gedragen door een Diesel ???Hmmm...... als petrolhead komt me dat toch vreemd over. Quote Link naar reactie
Driez Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Velen, ik ook, doen allemaal wel eens "gek" met onze auto anders waren we wel op het 2cv forum. Maar laten we hier leer uit trekken. Bah wat een vervelend filmpje, wordt er misselijk van dat deze mannen nog in de auto zitten. Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 2 december 2013 Administrator Delen Geplaatst: 2 december 2013 Op 02/12/2013 om 09:41, Driez zei: anders waren we wel op het 2cv forum.Ook levensgevaarlijke auto's waar je hard mee kunt gaan, maar ze blijven tenminste wel rijden als ze doormidden gebroken zijn... Quote Link naar reactie
Administrator Maurits Geplaatst: 2 december 2013 Administrator Delen Geplaatst: 2 december 2013 Daar zijn meer voorbeelden van:En dat ding was pas negen jaar oud toen! Quote Link naar reactie
GuidoK Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Op 02/12/2013 om 09:41, Driez zei: Velen, ik ook, doen allemaal wel eens "gek" met onze auto anders waren we wel op het 2cv forum.Maar laten we hier leer uit trekken.Precies. Ik denk dat als je de grens van het kunnen van je auto binnen de bebouwde kom opzoek, dat je de grens van hoeverre je het overige verkeer kan inschatten al lang voorbij bent. In ieder geval bij die porsche carrera GT. Bij die eend is dat wellicht anders en toch is een eend een leuke auto Quote Link naar reactie
sandere39 Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 (aangepast) @ Jurgen: welke van de twee,ik vind het meer levenswijsheden.@ Guido: nee ,want ik haal hem liefst zo snel mogelijk in zie je! ik geef toe dat dat komende tijd even niet makkelijk zal worden met de nieuwe bolide (alhoewel) 2 december 2013 aangepast door 2.5si Twee keer opvolgend ... Quote Link naar reactie
duikie Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 (aangepast) Wat mij zaterdag opviel was dat ze in de wasstraten ook telkens nieuwe dingen verzinnen om klanten binnen te halen. 2 december 2013 aangepast door duikie Quote Link naar reactie
Individual Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 (aangepast) @ Sander: Niet de tekst, de foto. @ Duikie? Wat is dat? De disco-wasstraat? Nou ja, als het met bowlen kan, waarom dan niet met een wasstraat? 2 december 2013 aangepast door 2.5si Twee keer ... Quote Link naar reactie
GuidoK Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Dat vanaf 1 januari de premie van mijn beide autoverzekeringen elk met 32% worden verhoogd, ......en dat ze snappen dat ik niet op een dergelijke verhoging zit te wachten.... (bladiebla..... voorstel tot ander aanbod.....)Ja, zo behoud je klanten..... Als ze toch moeten switchen kan je verwachten dat ze gelijk even goed rondkijken wat dan voor hun het goedkoopste is.... Quote Link naar reactie
Individual Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 Dat een bepaalde admin kennelijk weer een nieuw, raar regeltje verzonnen heeft. Quote Link naar reactie
sandere39 Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Op 02/12/2013 om 22:17, Individual zei: @ Sander: Niet de tekst, de foto. ah ok ik zal binnenkort eens een update doen.... Quote Link naar reactie
Individual Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Dat minister Hennis (nou ja, haar chauffeur(s)) in een jaar tijd voor 1.300 euro aan verkeersboetes verzameld heeft. Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 3 december 2013 Administrator Delen Geplaatst: 3 december 2013 Valt mee toch? Sommigen hier hebben bijna dat bedrag al met een maand bij elkaar in de buurt van Hockenheim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.