Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator

Wat mij opviel is dat Coot volgens mij ziek is.........

en als je nu eerst de onderste kant vast zet en dan met je gewicht de veer induwt tot dat hij boven ook past, volgens mij moet dat beter gaan.

ik bedoel ook dat je het niet alleen kunt, alleen ligt dat niet aan het gewicht van de kap maar aan de afmeting

antwoorden zonder gec(l)oot :lachen:

Link naar reactie

Ik heb afgelopen zondag mijn kijk op het forum moeten herzien Ruud.

Het forum bestaat in real life uit uiterst serieuze members, dus heb ik mijn posts daarop aangepast.

:lachen:

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Hahaha +1 voor Bart

Mij viel op dat je vanaf vandaag voor 700 euro per dag in een 911 of Cayenne kunt rondhobbelen. Ivo, iets voor jou?

http://www.autoleasewereld.nl/nieuws/1/5493-hertz_lanceert_supercars_in_samenwerking_met_pon#.UVx1avc2ihM.facebook

Link naar reactie

De autoverkopen in Nederland zijn gekelderd in het eerste kwartaal van dit jaar. Er werden 115.843 nieuwe auto's geregistreerd. Dat is een daling van ruim 30 procent, vergeleken met dezelfde periode in 2012. Vooral grotere, dure auto's werden nauwelijks verkocht.

De brancheorganisaties Bovag en RAI hadden de prognose voor heel dit jaar al naar beneden bijgesteld. Ze denken dat er in totaal zo'n 410.000 auto's worden verkocht.

Grootste verliezer

Daarmee is de branche op weg naar het een na laagste resultaat van deze eeuw. In 2003 werden 389.000 auto's verkocht.

Nagenoeg alle merken scoren in het eerste kwartaal een dikke min, blijkt uit berekeningen van onderzoeksbureau Aumacon. Er is sprake van een branchebrede slachting waar bijna geen automerk aan ontkomt. Grootste verliezer is Lexus. Het luxe-merk van Toyota ziet de verkoop met ruim driekwart (76%) dalen.

Ook Chevrolet (- 68%), Alfa Romeo (- 65%), Opel (- 53 %) en Nissan (51%) krijgen een harde tik. En bij Skoda (- 46%), Seat (- 45%) en Hyundai (- 39 %) hakken de verliezen er ook in.

Populairste

Uitzondering is BMW. Het Duitse merk plust 14%. Ook luxemerken Bentley en Maserati verkochten in het eerste kwartaal meer auto's, maar in absolute aantallen is dat te verwaarlozen.

Volkswagen blijft het populairste merk, met een marktaandeel van 12,5 procent. Ford, Peugeot, Renault en Kia volgen op ruime afstand.

Link naar reactie

Hij heeft de hele dag naast mij gezeten :rolleyes:

Ja en ik heb de hele dag zitten puffen en fluiten om Guido zich een beetje thuis te laten voelen in mijn ZZZ zonder Nilfisk turbo

:lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie

Hahaha +1 voor Bart

Mij viel op dat je vanaf vandaag voor 700 euro per dag in een 911 of Cayenne kunt rondhobbelen. Ivo, iets voor jou?

http://www.autolease...vc2ihM.facebook

Inderdaad weleens aardig. Mijn overbuurman huurt bij http://www.porscheverhuur.be/NL/concept.htm

Een puntensysteem en als je tijd hebt ga je er gewoon eentje halen.

Ik houd het bij mijn eigen Porsche en Z3 . Is voorlopig ruim voldoende.

aangepast door IvoZ3
Link naar reactie

Uitzondering is BMW. Het Duitse merk plust 14%. Ook luxemerken Bentley en Maserati verkochten in het eerste kwartaal meer auto's, maar in absolute aantallen is dat te verwaarlozen.

Volkswagen blijft het populairste merk, met een marktaandeel van 12,5 procent. Ford, Peugeot, Renault en Kia volgen op ruime afstand.

BMW ziet in nederland z'n verkopen sinds 2009 (dus zeg maar sinds de crisis) heel gestaag stijgen:

http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=BMW

En dat is natuurlijk best een prestatie voor een luxemerk, wat geen modellen in het a of b segment heeft (itt audi en mercedes die daar wel aktief zijn)

Audi laat ook een stijgende lijn zien sinds 2009, en mercedes ziet al bijna 15 jaar hun aandeel elk jaar gestaag zakken.

Link naar reactie

Dat het qua tijsaanduiding blijkbaar uitmaakt of je ingelogd bent of niet.

Zojuist op het topic van de interessante advertenties gereageerd.

Ingelogd staat de aanduiding op 12:49uur

Niet ingelogd staat de aanduiding op 11:49uur

Rara hoe kan dat ????

Link naar reactie

Als je niet bent ingelogd zijn de menu keuzes ook in het engels. Server in engeland ? Inloggen is dan sign in etc, zal wel wat te maken hebben IP

Link naar reactie

vind de koplampen van de nieuwe 1 en 3 serie nou niet bepaald mooi :).

Van de 3 vind ik ze wel mooi hoor (die hele auto is mooi imho). De 1 vind ik minder (rare hoek in de lampen en grille), en die hele auto lijkt een onsamenhangend samenraapsel (de vorige 1 was een beter op elkaar afgestemd geheel ondanks het koosnaampje hangbuikzwijntje).

Maar ach, als het maar goed rijdt en lang heel blijft. Dat is ook belangrijk.

• Like 1
Link naar reactie

heeft te maken met de dst optie in je profiel, zonder dst is het het een uurtje vroeger

Precies, en wellicht ten overvloede: dat profiel kan pas actief worden zodra je aangemeld bent.

Zonder aanmelding de standaardtijd en geen zomer/wintertijd (DST: Daylight Saving Time - de meest dwaze uitvinding in de geschiedenis van de mensheid, maar allez, daar vroeg je niet om <_<).

Link naar reactie

Dat een of andere Duitser mij een startmotor heeft gestuurd die niet start... Komende week krijg ik een nieuwe...

Dus ik mag de hele handel weer uit elkaar gaan halen volgende week zaterdag :muur::rant:

Link naar reactie

ING nog steeds niet bereikbaar...flutbank <_<

X 2

binnenkort is het forum uit de lucht, de donaties staan ook op die flutbank :blink:

volgend jaar gewoon met een collectebus alle ritten af Roger. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in