Ga naar inhoud

De Z3 forum top 5 van lelijkste auto's ooit.

M3tje

Aanbevolen berichten

Ja, en ook veel lelijkere.......

Dat is toch helemaal niet de issue? Dit hier gaat over bijzonder lelijke auto's....

Als het over bijzonder mooie auto's gaat (zeg maar mijn persoonlijke top 5) dan komt daar überhaupt geen bmw in voor...(zelfs de 507 niet)

Wel leuk misschien, een topic met persoonlijke top 5's van de mooiste auto's.

Ik denk dat je dan meer variatie hebt dan in dit topic.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

ik zag net bij ons in het dorp dit rijden :sSic_sick:

4276847013_3d5a2149bf.jpg

3177616_5_full.jpg

Als je m aan ziet komen lijkt het net zo'n Bassie en Adriaan Honda, maar het is een Subaru XT turbo

het zal wellicht geweldig rijden, maar amai, lelijk!!!!, zo lelijk dat ie weer bijna weer mooi van wordt.

aangepast door coot
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

In dit geval had het betrekking op de Toyota, de familiebetrekkingen zijn nou namelijk niet dusdanig dat ik gelukkig kan stellen dat mijn manier van niet sporen niet gelijk is aan zijn manier van niet sporen...:)

Link naar reactie

914 valt toch wel mee? goed, 4 cilinder (voor 6 neem de 916), maar best karakteristiek, en eigenlijk de geestelijk vader van de boxster.

Als iemand mij voor de keuze stelt een tijdje in een 914 te rijden of in een toyota picnic/fiat multipla/ssanggyoungg rodius, dan kies ik toch echt voor de 1e :lol:

De 914 is dan misschien niet de mooiste auto ooit, maar die laatste 3 zijn toch echt van een hele andere orde :schater:

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Ik reageerde voornamelijk op het argument dat de 924 geen echte Porsche zou zijn. Als het daarom gaat ligt het meer voor de hand om de 914 te noemen. Die stond immers bekend als Vopo (Volkswagen Porsche). En het is inderdaad niet bepaald de mooiste Porsche ooit gemaakt. De 924 vind ik niet veel mooier of lelijker dan de 944, 928 of 968.

Link naar reactie

De 924 was een samenwerking van volkswagen en Porsche, het was een halve volkswagen met een voor Porsche ongekend laag aantal pk,

Een 928 was wel een echte Porsche, 300 pk enz.

De combinatie van gemiddelde prestatie en weinig sportief uiterlijk waren voor mij reden om hem lelijk te vinden.

De 911 vind ik een auto icoon, dus geen aversie tegen Porsche of zo

Link naar reactie

Zo dan, dat is nog al een uiteenzetting, maar laten we even niet voorbij gaan aan de essentie, mooi of niet mooi,

Ik vind de 924 niet mooi en in verhouding met ander porsj producten gewoon niet mooi.

Hij werd de poor mans Porsche genoemd omdat "men" dat toen ook al vond..

Mijn kennis komt in dit geval van wikipedia, en wat heb ik geciteerd wat dan onjuist was?

Dat een z4 niet duits is is een feit, maar het enige niet duitse eraan is dat ie in amerika in elkaar gezet is.

Verder is het 100 % een BMW. Met alle voors en tegens, maar de discussie hier is toch. Mooi of niet mooi.

Nou ik verrek me nek voor een e 85. En never niet voor een 924

Dus!!

Link naar reactie

Dan lieg ik commissie,

Wikipedia:"Porsche ontwierp de 924 oorspronkelijk in opdracht van Volkswagen."

Ik weet niet hoeveel volkswagen er in is gegaan maar er is volkswagen in gegaan.

Dat is toch een feit

En nog maar een keer dan, ik heb niks tegen porsj, maar een 924 en een cayenne

Hadden ze van mij over mogen slaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in