Ga naar inhoud

Langzaam teruglopend toerental


rudolfb

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost, maar ik heb inmiddels een ZZZ gekocht :clapping:

1040210_544581338937235_1849981239_o.jpg

Maar ik heb een klein probleempje en hopelijk kan iemand me ermee helpen. Het zit namelijk zo:

Het toerental valt wat langzaam terug. Tijdens het rijden zelf heb ik er niet echt last van. Maar als hij stationair loopt en je geeft even gas dan valt het duidelijk op. Ook tijdens het achteruit rijden is het soms irritant, omdat het wat moeilijker wordt om met het gas en de koppeling te spelen.

Dus als iemand weet wat er aan de hand zou kunnen zijn hoor ik dat graag. Als ik weet in welke richting ik moet zoeken kom ik misschien al een heel eind.

aangepast door rudolfb
Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Je kunt hem het beste even laten uitlezen.

X2

Voor de hand liggende 'daders': lekke vacuumslang, kreupele motorsensor, vervuild gasklephuis, vervuilde stationairklep.

Vóór je met die hele waslijst aan de gang gaat kan uitlezen van het foutgeheugen je snel in de juiste richting sturen!

Link naar reactie

Bedankt voor de snelle reacties ;-) Ben er vandaag mee naar de garage geweest. Die heeft er even goed naar gekeken en stukje meegereden. Maar alles zag er goed uit volgens hem en hij vond geen rare dingen. Dus het zat vast tussen mijn oren, gelukkig. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.