Ga naar inhoud

Cor heeft zijn Z4 en heeft weer vragen..

Aanbevolen berichten

Ja, ik weet het

ik had beter 1 topic kunnen openen met:

Cor heeft zijn Z4 en heeft weer vragen

Maar goed,gedaan dus op naar de volgende vraag

ik heb al een tijdje in de auto gezeten en een blauwe duim van het indrukken van de spreektoets,
contactslot bijna versleten van het draaien van de 0 naar de 1 maar ik krijg dat :muur::rant::kopfkratz: niet in de koppelmodus.
Nog tips?

Lijstje met vragen:

• Z4 telefoon komt niet in koppelmodus
  • Wie heeft nog de volgende onderdelen?
  • Heeft iemand ook het elektrische schema van de Z4
  • CD magazijn geplaatst en radio zegt NO DISKS
aangepast door CorvH
Link naar reactie

Welke spreektoets gebruik je?

Je moet het opbergvak tussen de stoelen openen, in de houder voor je telefoon zit een blue tooth knop, die moet je even ingedrukt houden.

Bij mij werkt het zonder problemen, ook in m'n vorige Z4.

Succes

Link naar reactie

Je moet alleen die in je opbergvakje gebruiken. Als het goed is staat de procedure letterlijk in je boekje.

Haal eerst alle bestaande koppelingen weg. Ook die procedure staat in je boekje.

Link naar reactie

Is gelukt, zat een aansluiting los in het kastje van de drukknop, na demontage en aansluiten van de connector, gelijk in de koppelmodus.
Op de IPhone de code ingevoerd, contactsleutel weer op 0 en weer aan en voilà, bellen maar.
Nu nog even kijken hoe ik de contacten erin krijg.

Photo%2015-07-13%2019%2049%2018.png

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Dat van die contacten werkt niet altijd feilloos. (iig niet bij een samsung s3)

Als ik de auto net start staan ze er in, maar als je ze na een paar minuten opvraagt zijn ze weg.

Maar ja, als ik in de z4 zit wil ik toch niemand bellen (en het liefst ook niet gebeld worden ;)).

Leidt alleen maar af van het freude am fahren ;)

Link naar reactie

Wie heeft de volgenden onderdelen nog over?

Schalter Fensterheber Beifahrerseite Z4 (61316914983)

Spange Türgriff innen rechts Z4 (51417042878)

Vooral de laatste is spannend, deze is bij BMW niet meer leverbaar in Chrome Line.

Dus wie er nog een exemplaar heeft?

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Administrator

Schakelaartje voor het raam komt met regelmaat voorbij op Ebay en op buitenlandse fora. Chromeline onderdelen wordt een moeilijk verhaal ben ik bang ...

Link naar reactie

Vandaag het CD magazijn van de dealer gehaald, CD erin en het magazijn geplaatst, radio zegt check disks --> NO DISCS

en nu?

Uitbouwen en controleren op juiste werking?

Laser reinigen?

Link naar reactie

hmm misschien,ik heb eens op mp een gast gevonden die die dingen repareerde voor de hobby,ik weet niet of hij dat nog steeds doet.

ffe zoeken op mp misschien.

heb je het ook al met een originele cd geprobeerd,soms pakken ze een gebrande niet.

Link naar reactie

Al even verder met google in de linkerhand en schroevendraaier in de rechter, blijkt dat de CD wisselaar de CD's niet uit het magazijn haalt :muur:

Volgens mij moet ik hem nu uitbouwen en openschroeven, klereklus want halve bekleding achter moet eraf.

Maar es effe zien wat we doen.....

Link naar reactie

CD wisselaar heb ik tot de orde geroepen!

Oftewel, Google is je beste vriend

Bij controle d.m.v. Het indrukken van de magazijnpal met een schroevendraaier , zag ik dat de pal waarmee de cd' s uit het magazijn getrokken worden, niks deed.
Ik had gelezen om te proberen met een schroevendraaier deze pal te bewegen, maar dat lukte niet.
Ook wordt aangeraden om brute kracht te gebruiken, oftewel een paar ferme tikken tegen het apparaat, dus aangezien ik toch niks te verliezen had, maar een flink met de achterkant van de schroevendraaier tegen het binnenwerk geslagen en verrek het zaakje komt in beweging!
Magazijn erin en toen... Niks, bleek het magazijn vast te zitten, zucht...
Via de zgn. creditcard truc het magazijn weer vlot gekregen .

Al met al doet ie het dus nu...

aangepast door CorvH
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in