Ga naar inhoud

CD-MAGAZIJN BMW 6 CD WISSELAAR

Aanbevolen berichten

Heeft iemand nog ergens een CD magazijn liggen?

Het gaat om dit partnr: 65128364931

95.png

Als ik in mijn CD wisselaar kijk zie ik een groot gapend gat :muur:

Ik zal de garagehouder ook eens vragen of'tie nog wat onderdelen heeft overgehouden :)

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

^Idd, maar ik zou dan wel op deze meebieden:

http://www.ebay.de/itm/ORGINAL-BMW-6-Fach-CD-Magazin-fur-BMW-CD-Wechsler-/330954275326?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item4d0e6979fe

(en ff vragen of de verkoper ook naar nederland wil verzenden&wat het kost)

Anders wellicht kijken of je deze voor een prikkie kan krijgen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/bmw-onderdelen/m696821171-cd-wisselaar-bmw-e46-defect.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

In ieder geval genoeg mogelijkheden dus, even kijken wat voor mij het handigst is.

@guido, die CP600BMW zou een mogelijkheid zijn, maar de bodem van de schatkist kom hier in het zicht :sCo_unsure:

en er zijn nog wat andere zaken die ik aan de auto wil vervangen.

Speelt de huidige radio ook MP3's af?

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Zo'n CP600BMW is aan de dure kant. Deze werkt ook goed. Marktplaats, advertentie = 695589344. = 69 euro.

Succes

Je hebt ook volledige id3 tag ondersteunung etc?

Die integratie laat namelijk vaak te wensen over.

Link naar reactie
  • Administrator

Als goedkoop alternatief kun je ook even een AUX aansluiting op de radio klussen. Dan hang je je Ipod daaraan, maar moet je hem wel even handmatig bedienen ...

7662143420_30d4120267_b.jpg

7662143834_e580aff266_b.jpg

Kost je hooguit EUR 20,- inclusief verzending op Ebay.de ... :thumbs_up:

Link naar reactie

Je hebt ook volledige id3 tag ondersteunung etc?

Die integratie laat namelijk vaak te wensen over.

Dit zag ik over Yatour op youtube =

zou dus moeten werken.

succes

Link naar reactie

Dit zag ik over Yatour op youtube

zou dus moeten werken.

succes

Dat filmpje zegt helemaal niets omdat daar niets op te zien is.

Is dat een id3 tag wat ik zie? filenaam? kan ie ook albumnaam weergeven? etc etc etc.

Kan je op album skippen, of alleen op muzieknummer? En kan je nog andere indelingen maken? In mijn map 'cd04' staan misschien wel 300 nummers in 25 albums.

Op een business unit wellicht minder belangrijk vanwege het miniscule schermpje, maar heb je een navi professional is het natuurlijk wat anders. Zeker als je 32gb vol met muziek hebt en je 50 artiesten/200 albums vooruit wil skippen na een ander stukje muziek wat je graag wilt horen (van beatles naar U2 zeg maar)

Ook is dat een opname uit een e46. Werkt het dan ook in een E85?

Ik weet uit ervaring dat daar verschil tussen kan zitten: de cp600bmw werkte in begin ook niet goed in de e85 en wel in de e46. Nadat de firmware was aangepast (downloadable) was alles ok.

Zo kan je zien dat het allemaal wat ingewikkelder en uitgebreider is dan op het eerste oog lijkt. Ik begrijp ook uit je 2e post dat je het niet zelf getest hebt (of iets werkt of dat iets 'zou moeten werken' kan best verschil maken op het moment dat het niet werkt ;))

Goed, als je titelweergave en mogelijkheid tot skippen minder belangrijk vind, dan kan je denk ik het beste een aux kabeltje nemen en de zooi vanaf je smartphone spelen. Desnoods met een a2dp adaptertje ertussen zodat je het draadloos/via bt kan doen.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Deze vraag is definitief opgelost, het ontbrekende gedeelte wordt door de garagehouder geleverd, nu hopen dat de cd wisselaar het nog doet en
dan heb ik weer voldoende tijd om over een opvolger na te denken.

Wat mij betreft slotje.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.