Ga naar inhoud

Vragen staat vrij, dan doe ik het ook !

Aanbevolen berichten

Wie o wie in de buurt van Arnhem en omstreken (tot max 60 km of zo), met diepgaand verstand van zaken, zou eens willen luisteren en ruiken naar onze pas gekochte Z-tot-de-3-mach?

Gewoon om te kijken wat de verbeterpunten zijn (die we gaanderweg aan kunnen pakken) en om zeker te zijn dat we echt goed op weg zijn ;-)

reacties per pm zijn zeker welkom, stukje rijden in de zon is geheel niet erg hahaha

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Even naar NobraCars BMW gaan in Uden. Is 54 km van jou vandaan en ook daar heel veel verstand van zaken op het gebied van de BMW Z3.

Mijn Z3 is daar ook in onderhoud en ik rijd er met alle liefde 130km enkele reis voor!

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ondanks volle agenda lijkt het erop dat ik de vrouw kan motiveren voor een ritje naar Reeuwijk (hoopt op goed weer)

Eerst morgen maar even bellen of hij wat tijd vrij kan maken want zoals ik begrijp is het daar een drukte van jewelste op zaterdag hahha

Zeg Duikie, wanneer kan ik die 2.8 eens bewonderen ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in