Ga naar inhoud

Ik heb al een e89 maar voor wie er nog wat vragen heeft topic.


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik weet niet of je het ergens aan kunt zien, anders dan dat een E89 met adaptief onderstel ook wat lager op zijn pootjes staat (grofweg 1 cm). Een beschrijvinkje van de werking heb ik hier nog wel voor je ...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik hoop over een paar weken een sDrive 2.3iA Introduction te hebben. Space grau, zwart leer,sportstoelen, navi prof, servotronic, elektrische stoelen, hifi, etc etc...

Nog even wachten tot hij beschikbaar is en de prijs meevalt...dan kan de e85 2.0 eruit!

Zo, hij is er sinds gisteren :)

En de oude z4 gisteren binnen 1 dag verkocht met zo goed als nul euro afschrijving in 2 jaar :) je bent autoverkoper of niet he!

Link naar reactie
  • Administrator

zo goed als nul euro afschrijving in 2 jaar :) je bent autoverkoper of niet he!

<_< beetje verkoper maakt winst :lachen:

Gefeliciteerd veel plezier met de E89

Link naar reactie

En de oude z4 gisteren binnen 1 dag verkocht met zo goed als nul euro afschrijving in 2 jaar :) je bent autoverkoper of niet he!

Dat ligt er maar aan. Je kunt die "oude z4" natuurlijk 2 jaar terug ook lekker scherp hebben ingekocht !!!! Dan ben je misschien een nog betere autoinkoper.

aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie

<_< beetje verkoper maakt winst :lachen:

Gefeliciteerd veel plezier met de E89

Mooi verhaal, probeer maar eens winst te maken als je hem nieuw gekocht hebt en er na een paar jaar winst op te maken bij verkoop?

Ander verhaal als je een zzz van bv. 1999 koopt, die zakt niet veel meer, maar dat heeft niks met verkoopkunst te maken.

Link naar reactie

vandaag even bij deze gekeken

http://www.edwardsmitautos.nl/occasions.html?id=25163&view=occasions_detail

tja een mooie auto vol opties,incl adaptief :m: onderstel dcc,actief hifi telefoon tv etc etc etc.helaas (voor mij)elfenbeinweiss interieur .

en 4 banden die vervangen dienen te worden,achterbumper slecht gerepareerde schade (moet denk ik ook vervangen)voorbumper gespoten (met sinaasappel huidje rechtsvoor)pitje in de motorkap,lak beschadiging midden op de kofferdeksel,bedieningspaneel stoelverwarming enz lelijk (moet ook vervangen worden)

al met al minder mooi als geadverteerd,en wat betreft prijs onderhandeling bleven we te ver uit elkaar er van uit gaande dat zij de punten zouden repareren en vervangen waar nodig.

jammer maar toch die interieur kleur (vind ik wel mooi)is mij toch veel te besmettelijk.

ik heb mij ook (elders)laten vertellen dat de alcantara gedeeltes in een lichte kleur erg vuil worden kan iemand dat beamen?

Link naar reactie

Daar heb ik mijn Z3 destijds (nu 3 jaar geleden) ook gekocht en ik moet zeggen dat ik goede ervaring heb met het bedrijf.

Auto destijds gekocht met een maand garantie en net voor de garantie afliep ABS storing.

Contact opgenomen en overeengekomen dat ik deze storing bij Ruud zou laten repareren, zo gezegd zo gedaan.

Kosten +/- 1100 euro voor vervanging van de abs unit en het geld is keurig overgemaakt.

Link naar reactie

tja ik heb ook niet het idee en de indruk dat het geen goed bedrijf is,de dealer maaral in alkmaar gaf aan veel van hun inruil aan dit bedrijf te verkopen en dat het een betrouwbare zaak is.

ik vond het alleen jammer dat er toch wel veel aan de auto mankeerde vooral de schades en de best wel versleten banden,ze boden wel aan dit allemaal eerst te verhelpen maar ja het bij te leggen bedrag vond ik ook en beetje aan de hoge kant.

als ik de auto zo mee zou nemen zonder de reparaties kon er nog wel wat geregeld worden maar ik had niet de indruk dat dat genoeg zou zijn.

maar goed ik een een ervaring rijker en heb even in een e89 gezeten,nog niet mee gereden maar dat komt vast nog wel.

Link naar reactie

jammer maar toch die interieur kleur (vind ik wel mooi)is mij toch veel te besmettelijk.

ik heb mij ook (elders)laten vertellen dat de alcantara gedeeltes in een lichte kleur erg vuil worden kan iemand dat beamen?

Ik moet zeggen dat het bij mij erg meevalt. Sowieso vind ik het Elfenbein erg mooi en het blijft goed. Natuurlijk moet je het wel onderhouden, maar goed eigenlijk moet je dat met donkere leerkleuren ook maar worden mensen er snel laks mee. Dit is trouwens Design Pure White, aparte interieur uitvoering.

Link naar reactie

Ik heb inderdaad ook foto's gezien van leer dat behoorlijk verkleurd is, voornamelijk door spijkerbroeken.

BTW: Mooie advertentie Sandere39, had je al gezien dat er 5 radio's in zitten? De hemelbekleding zit er dubbel in, zowel Xenon als bi-xenon. 3 sturen... En... absoluut het vermelden waard: getint glas en centrale vergrendeling... met afstandsbediening! :lachen:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

^Ja jongens, thank you the cuckoo, maar goedkoop is niet hetzelfde als betaalbaar. Een Ferrari F40 voor EUR 200.000 vind ik ook goedkoop, maar ik kan het evengoed niet betalen ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.