Ga naar inhoud

deurgreep zit los

themennis

Aanbevolen berichten

Mijn deurgreep is aan binnezijde vd deur is kapot(los getrokken).Hij zit bovenaan los,daar zit ook de schroef waarmee hij vast hoort te zitten.Nu heb ik gekeken en zag dat de schroef in een kunstof deel word vastgedraaid.Dat deel is dus kapot.iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

volgens mij gaat die schroef in een metalen schroefklemmetje op het frame van de deur

het kan dus zijn dat je die lam getrokken hebt of dat met montage deze een keer verschoven is

dan zit de schroef alleen in het kunststof gedraaid en trek je aan de deurbekleding i.p.v. aan de deur,

wat op een gegeven moment los laat

handigste oplossing lijkt mij, de deurbekleding er af halen en kijken.

HIER zie je hoe het in elkaar zit

aangepast door coot
Link naar reactie

Heb gisteren ook mijn handvat los getrokken bij mij zit de schroef er ook nog in,maar lijkt het plastic deel losgebroken.

Op de howto zie je niet hoe je de handgreep moet verwijderen, weet iemand of je de handgreep van de armsteun kunt verwijderen en of je deze apart kan bestellen?

Link naar reactie

Als de schroef nog in de deur zit en de greep is los, heb je schroef door de greep getrokken en dus gesloopt.

Misschien kun je het gaatje in de greep iets uitboren en dan met een ringetje en een langere schroef het geheel weer vast krijgen.

aangepast door coot
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in